آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Easy Cache Wiper 3.0.2 | برنامه حذف کش اندروید

دانلود Easy Cache Wiper برای اندروید

Easy Cache Wiper نرم افزاری ساده، بدون ابزار اضافی و دست پا گیر می باشد که به خوبی قادر به شناسایی کش های موجود در سیستم شما و حذف کردن آن هاست. توجه داشته باشید که اگر سیستمتان روت نیست؛ نمی توانید این برنامه را نصب کنید. این اپلیکیشن قادر به حذف کردن کش ART/Dalvik به شکل کامل است و قادر به پاکسازی اندروید می باشد. در حالت معمول این کار را تنها زمانی می توانید انجام بدهید که در recovery mode هستید. Easy Cache Wiper تمام دایرکتوری های سیستم شما را بررسی می کند و انواع فایل های موقت و اضافی که تنها فضای سیستم شما را گرفته اند شناسایی و حذف می کند. این اپلیکیشن قادر به افزایش دادن طول عمر باتری شما و عملکرد کلی آن است.

ابزار این برنامه در سه بخش دسته بندی شده است. در System Cache Wiper قادر به حذف کردن کش خود سیستمتان خواهید بود. با احتیاط از این ویژگی استفاده کنید. Cleaner کش وقتی اپلیکیشن های شما را می یابد و آن ها را حذف می کند. در نهایت Optimizer سیستم شما را بهینه سازی می کند و سرعت آن را بهبود می بخشد. این نرم افزار قادر به کالیبره کردن باتری شما نیز هست. مقدار فضایی که با پاک کردن اطلاعات آزاد می شود در بالای برنامه نشان داده می شود. علاوه بر این می توانید آدرس فایل های موقتی خود را بیابید. Easy Cache Wiper بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار Easy Cache Wiper :


- دارای بیش از 10 هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- بسیار قدرتمندتر از اپلیکیشن های مشابه

- اختصاصی برای کاربران سیستم های روت شده

- کالیبره کردن باتری

- پاک کردن کش سیستمی

- کم حجم و سبک

- عدم ارائه ابزار اضافی و دست و پاگیر

تصاویری از محیط نرم افزار Easy Cache Wiper :


دانلود Easy Cache Wiper برای اندروید  دانلود Easy Cache Wiper برای اندروید  دانلود Easy Cache Wiper برای اندروید  دانلود Easy Cache Wiper برای اندروید


پسورد فایل :
کپی