آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.2 Material Files برنامه مدیریت فایل با سورس باز برای اندروید

دانلود Material Files برای اندروید

Material Files نرم افزاری با سورس باز می باشد که کم حجم بوده و کاملا امن می باشد. رابط کاربری این برنامه مطابق استانداردهای متریال روزدنیا طراحی شده است و دارای تم های کلاسیکی نیز هست. به جزئیات اهمیت بالایی داده شده است. می توانید فایل های مختلف موجود در سیستم خود را به راحتی بیابید. در صورتی که گوشیتان را روت کرده باشید؛ به روت سیستمتان نیز دسترسی خواهید داشت. این اپلیکیشن از فایل های آرشیو پشتیبانی می کند و قادر به استخراج انواع فایل های فشرده شده است. تم های مختلفی برای برنامه توسعه داده شده است و حالت شب نیز وجود دارد. این نرم افزار از دسترسی فایل ها، SELinux context و ... آگاه است و اطلاعات دقیقی را به نمایش می گذارد.

این برنامه بر اساس Java NIO2 File API و LiveData طراحی شده است. با زدن بر روی هر فایل می توانید اطلاعاتی نظیر حجم، نوع فایل، محل ذخیره سازی آن، نام، دسترسی ها و بسیاری دیگر را مشاهده کنید. تم اصلی برنامه، با به کار بردن کمتر رنگ ها و اهمیت دادن به جزئیات، ظاهری مینیمالیست و جذاب را به وجود آورده است. Material Files با تبلت ها نیز سازگار است و بدون افت کیفیت در آن ها نشان داده می شود. این اپلیکیشن را می توانیدب ر روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید. ASTRO File Manager و دانلود سولید اکسپلورر و دانلود ES File Explorer از سری فایل منیجر های معروف اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Material Files


- ترجمه شده به زبان های زنده مختلف دنیا

- کمتر از 5 مگابایت حجم

- جست و جوی پیشرفته میان فایل ها

- رابط کاربری مینیمالیست و جذاب

- کاملا امن و احترام به حریم شخصی

- ارائه شده به شکل سورس باز

- دارای تم های مختلف

- دسترسی به روت برای سیستم های روت شده

تصاویری از محیط نرم افزار Material Files :


دانلود Material Files برای اندروید  دانلود Material Files برای اندروید  دانلود Material Files برای اندروید  دانلود Material Files برای اندروید  دانلود Material Files برای اندروید  دانلود Material Files برای اندروید


پسورد فایل :
کپی