آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1.0 Sonic Equalizer اکولایزر اختصاصی برای اندروید

دانلود Sonic Equalizer برای ویندوز

Sonic Equalizer برای استفاده از این برنامه، سایر اکولایزر هایی که روی سیستمتان نصب شده اند را غیر فعال کنید. کار کردن با این اپلیکیشن ساده است. می توانید از اکولایزر یا bass booster برنامه استفاده کنید. علاوه بر این امکان تقویت حجم صدا را نیز خواهید داشت. برای بهترین کیفیت، از هدفون استفاده کنید. البته اگر هدفون هم نداشته باشید همچنان این برنامه صدای پخش شده از اسپیکر سیستمتان را بهبود می بخشد. این اپلیکیشن قادر به سه بعدی سازی صداها، و کنترل فرکانس های مختلف می باشد. رابط کاربری برنامه به گونه ای طراحی شده است که کاربر بتواند در آن کاربردیترین ابزار ها را پیدا کند و در عین حال گیج نشود.

تم ساده و سر است، بروزرسانی های مرتب، اکولایزر 5 باندی از دیگر ویژگی های این برنامه هستند. برای استفاده از Sonic Equalizer این مراحل را دنبال کنید. موزیک پلیر دلخواه خود را باز کنید، و اکولایزر دیفالت آن را قطع کنید. سپس این برنامه را باز کنید و bass booster آن را فعال نمایید. سطح صدا را مشخص کنید و سپس هدفونتان را به گوشتان بزنید و لذت ببرید. برای قطع کردن اثر این برنامه کافیست آن را باز کنید و افکت ها را غیر فعال کنید. حواستان باشد که حجم صدا را زیاد بالا نبرید؛ در غیر این صورت به گوش هایتان آسیب وارد خواهد شد. Sonic Equalizer بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.دانلود نرم افزار Equalizer music player booster و دانلود SpotiQ از دیگر برنامه های اکولایزر اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Sonic Equalizer


- رابط کاربری ساده و جمع و جور

- ارائه شده به شکل رایگان

- امکان تقویت حجم صدا

- تقویت کردن باس صدا

- دارای preset های متنوع

- تم ساده و جمع و جور

- کنترل صدا از جنبه های مختلف در یک صفحه

- دارای اکولایزر پنج باندی

تصاویری از محیط نرم افزار Sonic Equalizer :


دانلود Sonic Equalizer برای ویندوز  دانلود Sonic Equalizer برای ویندوز  دانلود Sonic Equalizer برای ویندوز  دانلود Sonic Equalizer برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی