آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Vaporwave Wallpapers 12 مجموعه والپیپرهای ویپرویو برای اندروید

دانلود Vaporwave Wallpapers برای اندروید

Vaporwave Wallpapers یکی از بزرگترین مجموعه های والپیپر می باشد. انواع تصاویر پس زمینه را با بالاترین کیفیت در این برنامه خواهید یافت. میلیون ها تصویر جذاب در کتابخانه این برنامه گنجانده شده اند. تصاویر نوستالوژی، عکس از مجسمه های رومی، و ... از جمله تصاویری هستند که در این برنامه خواهید یافت. والپیپر با کیفیت از انیمه های قدیمی نظیر Sailor Moon تا Evangelion، عکس های جذاب طبیعت، عکس های پیکسلی، گیف های چشم نواز و فوق العاده، نقل قول از افراد اندیشمند و بسیاری دیگر در این برنامه گنجانده شده اند. می توانید والپیپر های دلخواهتان را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. این نرم افزار در مقایسه با سایر اپلیکیشن ها، دارای مجموعه بزرگ تری است. رابط کاربری برنامه، از ویندوز 98 الهام گرفته شده است. شما می توانید والپیپر های این برنامه را دانلود کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. بیش از 10 موضوع مختلف وجود دارد.

از والپیپر های این برنامه می توانید به عنوان تصویر پس زمینه گوشیتان یا لاک اسکرین استفاده کنید. گیف ها را در سیستمتان ذخیره کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. Vaporwave Wallpapers بیش از 1 میلیون کاربر دارد و امتیاز باورنکردنی 4.9 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این اپلیکیشن بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا می شود.

ویژگی های نرم افزار Vaporwave Wallpapers


- از محبوب ترین برنامه های والپیپر

- رابط کاربری بسیار کلاسیک

- ارائه تصاویر در موضوعات مختلف

- دارای مجموعه گسترده ای از تصاویر نوستالوژی

- تصویر از مجسمه های رومی

- عکس از انیمه های قدیمی

- عکس های متفاوت و عجیب و غریب

- عکس از نقل قول ها

تصاویری از محیط نرم افزار Vaporwave Wallpapers :


دانلود Vaporwave Wallpapers برای اندروید  دانلود Vaporwave Wallpapers برای اندروید  دانلود Vaporwave Wallpapers برای اندروید  دانلود Vaporwave Wallpapers برای اندروید


پسورد فایل :
کپی