آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.2 Battery Testing برنامه تست باتری اندروید

دانلود Battery-Testing برای اندروید

Battery Testing آیا می خواهید بدانید که چرا باتری گوشیتان سریع تمام می شود؟ دنبال علت کمبودن ظرفیت باتریتان هستید؟ این اپلیکیشن با تکنولوژی قدرتمندی که دارد سلامت باتری شما را بررسی می کند و در صورتی که باتری سیستمتان آسیب دیده باشد به شما هشدار می دهد تا باتری جدیدی تهیه کنید. کافیست کابل شارژر را به گوشی خود بزنید و تست را شروع کنید. این اپلیکیشن اطلاعات مفیدی از گوشی شما در اختیارتان قرار می دهد. Battery Testing مقدار آسیب وارد شده به باتریتان را نشان می دهد. می توانید دمای باتری خود را به شکل زنده ببینید. اطلاعات سخت افزاری سیستمتان نیز نشان داده می شود. Battery Testing وضعیت باتری شما را با دیگر سیستم ها مقایسه می کند و بر اساس آن تصمیم می گیرد که آیا باتری شما عملکرد مناسبی دارد یا خیر. گزارش های این نرم افزار نسبتا قابل اعتماد می باشند.

در صورتی که این اپلیکیشن باتری شما را سالم ارزیابی کرد و هم چنان مشکل سریع خالی شدن باتری را داشتید، باید به فکر بستن برنامه های پس زمینه سیستمتان با اپلیکیشن های مناسب و مرتبط در این زمینه باشید. Battery Testing  تخمین می زند که باتری شما برای چند ساعت دیگر کار می کند. میزان ولتاژ، Wear Level و ... نیز نشان داده می شوند. این اپلیکیشن رابط کاربری مدرن و دوستانه ای دارد که کار کردن با آن را آسان می کند. Battery Testing بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.دانلود Ampere Meter و دانلود نرم افزار 3C Battery Monitor Widget Pro از برنامه های باتری اندروید می باشد.

ویژگی های نرم افزار Battery Testing


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- شناسایی میزان سلامت باتری

- رابط کاربری دوستانه

- نمایش ولتاژ و دیگر مشخصات سیستم

- تخمین مقدار باقی مانده باتری

- مقایسه باتری با سایر سیستم ها

- مشاهده اطلاعات سخت افزاری سیستم

- نمایش دمای باتری

تصاویری از محیط نرم افزار Battery Testing :


دانلود Battery-Testing برای اندروید  دانلود Battery-Testing برای اندروید  دانلود Battery-Testing برای اندروید  دانلود Battery-Testing برای اندروید  دانلود Battery-Testing برای اندروید


پسورد فایل :
کپی