آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Lock Me Out 7.1.4 پرمیوم | برنامه ترک اعتیاد به گوشی برای اندروید

دانلود Lock Me Out برای اندروید

Lock Me Out نمی توانید گوشیتان را برای یک دقیقه هم شده زمین بگذارید؟ به آن معتاد شده اید؟ این اپلیکیشن راهی ساده اما مناسب را در اختیار شما قرار می دهد که با آن می توانید گوشی خود را برای زمان دلخواه قفل کنید و جلوی اعتیادتان را نسبت به آن بگیرید. از جمله ویژگی های این برنامه بلاک کردن اپلیکیشن های انتخابی، بستن کل سیستم و اجازه دسترسی به لاک اسکرین، قفل کردن خودکار بر اساس مصرف (مدت زمان صرف شده برای هر اپلیکیشن، تعداد باز کردن اپلیکیشن و ...)، قفل کردن بر اساس برنامه زمانی، قفل کردن در مکان های خاص، فعال کردن DND یا silent ringer در زمان های قفل شدن سیستم، و بسیاری دیگر از ویژگی های این نرم افزار هستند.

Lock Me Out در مورد مصرف بیرویه شما از اپلیکیشن ها هشدار می دهد. مقدار زمانی که بر روی هر اپ گذاشته اید نشان داده می شود. در صورتی که قفل ها را زود باز کنید؛ مجازات می شوید. در صورت نیاز به دسترسی اورژانسی به گوشی، Lock Me Out به شکل موقتی باز خواهد شد. پیش یا بعد از قفل شدن سیستم جلوی تغییر پیدا کردن تنظیمات را می گید. لیستی از اپلیکیشن های دلخواهتان را انتخاب کنید و آن ها را بعد از زمان معین قفل کنید تا دیگر به آن ها دسترسی نداشته باشید. Lock Me Out اکنون دارای ویژگی قفل کردن وب سایت های دلخواه هم هست. مشکل کرش خرودن برنامه اکنون حل شده است. این اپلیکیشن بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست. دانلود Sobriety Counter از دیگر برنامه های ترک اعتیاد می باشد.


دانلود Lock Me Out

✅ نام نرم افزارLock Me Out❤️ تعداد دانلود7829
⭐نسخه نرم افزار7.1.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6 به بالا🔆 حجم فایل2 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Lock Me Out


- بلاک کردن اپلیکیشن های دلخواه

- قفل کردن صفحه و باز نشدن آن

- تنظیم کردن برنامه زمانی برای قفل شدن

- نمایش آمار استفاده از اپلیکیشن ها

- هشدار در صورت استفاده بیش از اندازه

- بلاک کردن وب سایت های دلخواه

- بیش از صد هزار کاربر از سراسر جهان

- حل شدن مشکل کرش خوردن برنامه

تصاویری از محیط نرم افزار Lock Me Out :


دانلود Lock Me Out برای اندروید  دانلود Lock Me Out برای اندروید  دانلود Lock Me Out برای اندروید  دانلود Lock Me Out برای اندروید  دانلود Lock Me Out برای اندروید


پسورد فایل :
کپی