آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 5.2.4 Chat Translator برنامه مترجم چت برای اندروید

دانلود Chat Translator برای اندروید

Chat Translator بیش از نیم میلیون کاربر دارد. با این برنامه می توانید متن یا گفتار خود را به زبان های زنده دنیا ترجمه کنید. این اپلیکیشن در حال حاضر از بیش از 38 زبان پشتیبانی می کند. برای ترجمه شدن به زبان دلخواه ،کافیست تایپ کنید یا بر روی میکروفون بزنید تا صدای شما به زبان مقصد ترجمه شود. این اپلیکیشن با تلفظ مناسبی ترجمه ها را ادا می کند. می توانید محتوای ترجمه شده را با دیگر برنامه ها به راحتی به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن از زبان هایی مانند فارسی، عربی، انگلیسی، چینی، اسپانیایی، آلمانی، یونانی، کره ای، ایتالیایی، ژاپنی، فرانسوی، و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.

برای استفاده از این اپلیکیشن لازم است دسترسی به میکروفون و مشاهده اکانت هایتان را بدهید. میکروفون برای ترجمه صوتی، و اکانت ها برای اشتراک گذاری اطلاعات بین اکانت های مختلفتان. این اپلیکیشن به شکل رایگان ارائه شده است. Chat Translator تنها برای ترجمه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و آن را با یک اپلیکیشن چت اشتباه نگیرید. بیش از نیم میلیون کاربر این برنامه را دانلود کرده اند و از آن راضی هستند. Chat Translator امتیاز 4 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. می توانید این برنامه را روی تبلت ها هم بدون افت کیفیت اجرا کنید. برای اشتراک گذاری روی پیام ها انگشتتان را نگه دارید تا صفحه اشتراک گذاری را مشاهده کنید. Chat Translator بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست. دانلود مترجم گوگل و دانلود مترجم مایکروسافت از دیگر مترجم های قدرتمند اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Chat Translator


- بیش از نیم میلیون کاربر

- کم حجم و سبک

- پشتیبانی از 38 زبان زنده دنیا

- اشتراک گذاری ترجمه با نگه داشتن دست

- کسب امتیاز 4 از 5 در گوگل پلی

- ترجمه صوتی برای زبان های مختلف

- ادای تلفظ مناسب برای ترجمه ها

- محیطی مشابه فضای چت

تصاویری از محیط نرم افزار Chat Translator :


دانلود Chat Translator برای اندروید  دانلود Chat Translator برای اندروید  دانلود Chat Translator برای اندروید  دانلود Chat Translator برای اندروید  دانلود Chat Translator برای اندروید



پسورد فایل :
کپی