آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود WiFile Explorer 4.0 مدیریت فایل های گوشی با مرورگر کامپیوتر

دانلود WiFile Explorer برای اندروید

WiFile Explorer با این برنامه می توانید تمام فایل ها و دایرکتوری های گوشی خود را با مرورگر کامپیوترتان مدیریت کنید. اهمیتی ندارد که از چه مرورگری استفاده می کنید، این برنامه از کروم، فایرفاکس، اوپرا، اکسپلورر، و ادج پشتیبانی می کند. می توانید فایل های خود را حرکت بدهید، آن ها را کپی یا حذف کنید. امکان ایجاد فولدرهای جدید هم وجود دارد. فایل ها را از گوشیتان به کامپیوترتان انتقال دهید. یا فایل های موجود در کامپیوترتان را در گوشیتان دانلود کنید. می توانید هم حافظه داخلی و هم sd card سیستمتان را مدیریت کنید. این برنامه دارای تم های مختلفی می باشد و به زبان های مختلف زنده دنیا ترجمه شده است.

در WiFile Explorer قادر به تنظیم کردن پسورد برای ارتباط امن تر نیز خواهید بود. مدل گوشی شما در بالای برنامه نشان داده می شود. بعد از این که برنامه را اجرا کردید، آی پی خاصی به شما داده می شود که می توانید آن را وارد مرورگر کامپیوترتان کنید تا فایل های گوشیتان را مشاهده کنید. حتی می توانید پورت دلخواه برای ارتباط خود تنظیم کنید. WiFile Explorer با سرعت بالایی کامپیوتر و گوشی شما را به یک دیگر متصل می کند. WiFile Explorer دارای تم تیره نیز هست که در شب در کار با برنامه به مشکل نخورید. برای استفاده از این نرم افزار لازم است کامپیوتر و گوشی شما به شبکه ای یکسان وصل باشند. WiFile Explorer را می توانید بر روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید. دانلود ایردروید از دیگر برنامه های مفید در این زمینه می باشد.


دانلود WiFile Explorer

✅ نام نرم افزارWiFile Explorer❤️ تعداد دانلود374
⭐نسخه نرم افزار4.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7 به بالا🔆 حجم فایل1 مگابایت

ویژگی های نرم افزار WiFile Explorer


- امکان تنظیم کردن پورت دلخواه

- جا به جا کردن و کپی فایل ها

- انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر و بر عکس

- تم های مختلف برای استفاده

- سرعت بالا در انتقال داده ها

- وصل کردن گوشی به کامپیوتر با شبکه وایرلس

- عدم نیاز به نصب برنامه در کامپیوتر

- ترجمه شده به زبان های مختلف

- سازگار با مرورگر های محبوب

تصاویری از محیط نرم افزار WiFile Explorer :


دانلود WiFile Explorer برای اندروید  دانلود WiFile Explorer برای اندروید  دانلود WiFile Explorer برای اندروید  دانلود WiFile Explorer برای اندروید  دانلود WiFile Explorer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی