آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 15.49 SMS from PC برنامه ارسال پیامک با کامپیوتر برای اندروید

دانلود SMS from PC برای اندروید

SMS from PC نرم افزاری با بیش از 5 میلیون کاربر می باشد که به شما امکان ارسال اس ام اس و ام ام اس را با کامپیوترتان از طریق گوشی موبایلتان می دهد. این نرم افزار به عنوان یکی از 50 اپلیکیشن برتر اندروید در مجله تایم شناخته شده است. در زمان خود صرفه جویی کنید و راحت تر sms هایتان را ارسال کنید. می توانید متن ها، عکس ها، و کالر آی دی افرادی که به شما تماس می گیرند را مشاهده کنید، بدون آن که به گوشیتان نگاه کنید. این نرم افزار به کار افرادی می آید که سرشان شلوغ است و یا در ملاقات هستند و تنها به لپ تاپ یا کامپیوتر دسترسی دارند. اعلامیه پیام های دریافتی را در طول کنفرانس ها غیر فعال کنید.

این اپلیکیشن تبلت یا اسمارتفون شما را با کامپیوترتان همگام سازی می کند. در صورتی که شارژ گوشیتان کم شود در کامپیوتر به شما هشدا رداده می شود. می توانید برنامه زمانی برای پیامک ها تعیین کنید تا در زمان دلخواه شما ارسال شوند. از برنامه هایی مثل واتس آپ یا اوبر در کامپیوترتان اعلامیه دریافت کنید. از اطلاعاتتان به شکل مستقیم پشتیبان تهیه کنید. عکس برای دوستان خود پیامک کنید. می توانید به 25 مخاطب یا کمتر به شکل همزمان پیامک ارسال کنید. این نرم افزار به شکل رایگان برای کامپیوتر نیز ارائه شده است. شماره های دلخواه را بلاک کنید. SMS from PC را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار SMS from PC :


- رابط کاربری متریال

- ارسال آسان پیامک با کامپیوتر

- ارسال گروهی پیامک

- امکان ارسال پیام های تصویری

- قطع یا وصل کردن اعلامیه ها

- بلاک کردن شماره های دلخواه

- مشاهده caller id مخاطبی که تماس می گیرد

- مشاهده اعلامیه اپلیکیشن هایی نظیر واتس آپ در کامپیوتر

تصاویری از محیط نرم افزار SMS from PC :


دانلود SMS from PC برای اندروید  دانلود SMS from PC برای اندروید  دانلود SMS from PC برای اندروید  دانلود SMS from PC برای اندروید  دانلود SMS from PC برای اندروید  دانلود SMS from PC برای اندروید


پسورد فایل :
کپی