آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.4 Just Notepad برنامه یادداشت برداری آسان برای اندروید

دانلود Just Notepad برای اندروید

Just Notepad نرم افزاری ساده و در عین حال کار راه بیانداز برای یادداشت برداری می باشد. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن از sd card پشتیبانی نمی کند. ممکن است در باز کردن فایل های بسیار حجیم به مشکل بخورید. اما نکته مثبت و قابل توجه در مورد این اپلیکیشن، وجود مرورگر فایل در آن می باشد. دیگر نیازی به نرم افزار های واسطه ندارید، این اپلیکیشن انواع فایل ها و فولدرهای موجود در حافظه داخلی شما را نشان می دهد.

می توانید فایل هایتان را در هر جایی که دوست داشتید ذخیره کنید. فایل هایی که اخیرا با آن ها سر و کار داشته اید در لیست فایل های اخیر به نمایش در می آیند. می توانید فایل های موجود در هر فولدر را مرتب کنید. امکان باز کردن و مشاهده انواع فایل های متنی، در مرورگر یا دیگر فایل منیجر ها وجود دارد. این نرم افزار از انواع فرمت های متنی نظیر .txt, .log, .md, .xml پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن در واقع یک plain text editor است که امکانات متنوعی را در اختیار شما می گذارد. می توانید فایل هایتان را تغییر نام دهید، یا فایل ها و فولدرهای موجود در سیستمتان را پاک کنید. البته توجه داشته باشید که این برنامه تنها فایل ها و فولدرهایی که پشتیبانی می کند را نشان می دهد و نمی توان به آن به چشم یک فایل منیجر کامل نگاه کرد. Just Notepad بیش از صد هزار کاربر دارد. می توانید این برنامه را روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید. دانلود 2.1.25 D Notes و دانلود Samsung Notes از دیگر برنامه های نوت برداری در اندروید می باشند.


دانلود Just Notepad

✅ نام نرم افزارJust Notepad❤️ تعداد دانلود631
⭐نسخه نرم افزار1.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل3 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Just Notepad


- تغییر نام دادن فایل ها

- باز کردن انواع فایل های متنی

- حذف کردن فولدرها و فایل ها

- ویرایشگر فایل های متنی

- ایجاد کردن فایل و فولدر جدید

- سازگار با انواع مرورگرها

- ارائه شده به شکل رایگان

- ظاهری ساده و در عین حال کارآمد

تصاویری از محیط نرم افزار Just Notepad :


دانلود Just Notepad برای اندروید  دانلود Just Notepad برای اندروید  دانلود Just Notepad برای اندروید  دانلود Just Notepad برای اندروید  دانلود Just Notepad برای اندروید


پسورد فایل :
کپی