آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.1.2 FTPDroid برنامه مدیریت اف تی پی برای اندروید

دانلود FTPDroid برای اندروید

FTPDroid یک ftp server برای اندروید است که امکان مدیریت فایل ها و فولدرهای سیستمتان را بدون اتصال کابل USB به وجود می آورد. می توانید فایل ها و فولدرهایتان را از/به هر کامپیوتری انتقال دهید، بدون این که احتیاج به کابل usb داشته باشید. دیگر نیازی به جدا کردن sd card از گوشی و متصل کرد آن به کامپیوتر نیست. این برنامه کار شما را راحت خواهد کرد. می توانید پورت USB خود را ایمن نگه دارید. چرا این برنامه یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شماست؟ علت آن این است که این اپ از کتابخانه Pure-FTP که یکی از بهترین کتابخانه های موجود برای سیستم های اندرویدی به شمار می رود استفاده می کند.

می توانید کاربران را تنظیم کنید، از حالت active و passive استفاده کنید، چند فایل را همزمان انتقال دهید، و دسترسی کاربران را به فولدرهایی خاص محدود کنید. این برنامه از UTF-8 نیز پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن از روت هم پشتیبانی می کند. اگر سیستمتان روت شده باشد می توانید فایل های سیستمتیان را هم مدیریت کنید. البته الزامی در روت بودن سیستم وجود ندارد. FTPDroid بیش از صد هزار کاربر دارد. سیستم های های اندرویدی قدیمی نیز توسط این برنامه پشتیبانی می شوند. می توانید FTPDroid را بر روی اندروید 2.3 به بالا اجرا کنید.دانلود FileZilla و دانلود SmartFTP از دیگر برنامه های مدیریت اف تی پی می باشند.

ویژگی های نرم افزار FTPDroid


- بیش از صد هزار کاربر

- امکان انتقال چند فایل به شکل همزمان

- مدیریت کاربران

- محدود کردن دسترسی کاربران

- پشتیبانی از utf-8

- پشتیبانی از روت برای سیستم های روت شده

- سرعت بالا در انتقال فایل ها

- عدم نیاز به usb

تصاویری از محیط نرم افزار FTPDroid :


دانلود FTPDroid برای اندروید  دانلود FTPDroid برای اندروید  دانلود FTPDroid برای اندروید  دانلود FTPDroid برای اندروید  دانلود FTPDroid برای اندروید


پسورد فایل :
کپی