آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.0.55 hyperion launcher لانچر همه جانبه هایپریون برای اندروید

دانلود hyperion launcher برای اندروید

hyperion launcher توسعه دهندگان این برنامه معتقدن که هر کس باید لانچر زیبا و با ویژگی های متنوع در اختیار داشته باشد که از تمامی امکانات گوگل پشتیبانی کند. شما می توانید رنگ های مختلف این لانچر را شخصی سازی کنید و سیستم اندرویدیتان را به شکلی که دوست دارید در بیاورید. رنگ پس زمینه فولدرها، dock، دراور، ویجت ها و بسیاری دیگر اختصاصی می شوند. آیکون drawer, دسکتاپ، و dock سیستم شما قابل تغییر است. از سایز نوشته آن، تا سایه نوشته، سایز آیکون و ... قابل  شخصی سازی است. می توانید اپلیکیشن هایتان را پنهان کنید. امکان قفل کردن و باز کردن موقتی سیستم وجود دارد.

این برنامه از والپیپرهای scrolling نیز پشتیبانی می کند که با رفتن به صفحات بعد سیستم، بخش های دیگری از آن ها آشکار می شود. امکان استفاده از رنگ بندی روشن و تیره وجود دارد. می توانید gradient والپیپر را شخصی سازی کنید. این نرم افزار از google feed و هم چنین feed های اختصاصی پشتیبانی می کند. مکانی که برای آخرین app drawer را بسته اید در حافظه برنامه ذخیره می شود و در مصارف بعدی همان باز می شود. استیل دهی به dock و ایجاد سایه برای آن از دیگر ویژگی های این نرم افزار است. ابزارکی نیز برای جست و جو در گوگل در اختیارتان قرار می گیرد. hyperion launcher بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود CM Launcher 3D , دانلود Nova Launcher Prime و دانلود GO Launcher از دیگر لانچرهای معروف اندروید می باشند.


دانلود hyperion launcher

✅ نام نرم افزارhyperion launcher❤️ تعداد دانلود1141
⭐نسخه نرم افزار2.0.55🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5🔆 حجم فایل9 مگابایت

ویژگی های نرم افزار hyperion launcher


- بهینه شدن سرعت باز شدن لانچر

- سرعت انیمیشن لانچر

- ابزارک جست و جوی گوگل

- شخصی سازی مجموعه آیکون ها

- استفاده از آیکون های scrolling

- پنهان کردن اپلیکیشن ها

- پیش نمایشی از آیتم های منو

- تم اختصاصی با ظاهری مدرن

- امکان شخصی سازی کردن ظاهر فولدرها

تصاویری از محیط نرم افزار hyperion launcher :


دانلود hyperion launcher برای اندروید  دانلود hyperion launcher برای اندروید  دانلود hyperion launcher برای اندروید  دانلود hyperion launcher برای اندروید دانلود hyperion launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی