آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.0 Kawaii Food wallpapers مجموعه والپیپرهای خوردنی برای اندروید

دانلود Kawaii Food wallpapers برای اندروید

Kawaii Food wallpapers با بیش از 1 میلیون کاربر یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های والپیپر می باشد. این نرم افزار تصاویر پس زمینه با مزه ای از غذاهای مختلف در اختیار شما می گذارد. کیفیت این تصاویر بالا می باشد و در انواع گوشی ها بدون کاهش کیفیت نشان داده می شود. این نرم افزار مجموعه ای فوق العاده را در اختیار شما می گذارد. می توانید مجموعه بزرگی از عکس های با کیفیت را در این برنامه بیابید. از پیتزا، تا کچاپ، دونات، بستنی، همبرگر، تا سوشی، شکلات، سیب زمینی سرخ کرده و ... را خواهید یافت. برای اضافه کردن این والپیپر به واتس آپ این مراحل را طی کنید. ابتدا آن را نصب کنید و باز کنید. عکسی که می خواهید را انتخاب کنید، و ذخیره کنید.

سپس واتساپ را باز کنید، گفت و گوی گروهی یا شخصی خود را باز کنید به menu > wallpaper > gallery >hdwallpaper بروید. عکسی که ذخیره کرده اید را انتخاب کنید و تمام. با این برنامه عکس ها را با بیشترین کیفیت ممکن خواهید داشت. تصاویر پس زمینه جدید به شکل خودکار به برنامه اضافه می شوند. دیتابیس این برنامه مرتبا بروز می شود و عکس های جذاب تری به آ« اضافه می گردد. می توانید عکس ها را در سیستمتان ذخیره کنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. Kawaii Food wallpapers بر روی اندروید 4.1 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.

ویژگی های نرم افزار Kawaii Food wallpapers


- بیش از 1 میلیون کاربر

- کم حجم و فشرده شده

- عکس های با کیفیت و دوست داشتنی

- عدم افت کیفیت تصاویر در تبلت ها

- بروز شدن منظم دیتابیس برنامه

- امکان استفاده از تصاویر برای پس زمینه واتس آپ

- ذخیره کردن آسان عکس ها در گوشی

- امکان اشتراک گذاشتن تصاویر با دوستان

تصاویری از محیط نرم افزار Kawaii Food wallpapers :


دانلود Kawaii Food wallpapers برای اندروید  دانلود Kawaii Food wallpapers برای اندروید  دانلود Kawaii Food wallpapers برای اندروید  دانلود Kawaii Food wallpapers برای اندروید  دانلود Kawaii Food wallpapers برای اندروید


پسورد فایل :
کپی