آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.4.4 Clean Weather ابزارک هواشناسی کلین برای اندروید

دانلود Clean Weather برای اندروید

Clean Weather پیشبینی های ساعتی و روزانه وضعیت آب و هوا را در قالبی مناسب در اختیار شما قرار می دهد. کار کردن با برنامه آسان می باشد. نمی توانید وضعیت آب های بین دو شهر را با یک دیگر مقایسه کنید. اطلاعات مفیدی نظیر دمای واقعی، رطوبت، شانس بارندگی، فشار هوا، سرعت باد و ... نیز به نمایش در می آیند. رادار آب و هواشناسی، نمودار پیش بینی ها، خلاصه وضعیت آب و هوای امروز، هشدار بارندگی، مشاهده خلاصه وضعیت آب و هوای فردا، مشاهده آب و هوای فعلی در statusbar گوشی، دو تم زیبای تیره و روشن، که تم تیره برای مصرف پایین تر انرژی بهینه سازی شده، و وجود آیکون های مختلف از جمله ویژگی های این برنامه هستند.

می توانید کیفیت آب و هوا را ببینید. این برنامه ویجت های مختلفی در اختیار شما قرار می دهد. در نسخه جدید برنامه، حتی ابزارک های تازه ای نیز اضافه شده اند که ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. در بالای برنامه، می توانید درجه دما را مشاهده کنید. پایین برنامه، خلاصه ای از جزئیات وضعیت آب و هوا نشان داده می شود. علاوه بر این، درجه دمایی که احساس می شود نیز به شکل جداگانه در بخش بالایی برنامه قابل روئیت است. چند نمودار مختلف نیز در برنامه قابل مشاهده می باشد. Clean Weather بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود نرم افزار هواشناسی و دانلود نرم افزار Yahoo Weather از دیگر برنامه های هواشنسی اندروید می باشد.

ویژگی های نرم افزار Clean Weather


- پیشبینی ساعتی و روزانه آب و هوا

- مقایسه وضعیت آب و هوای دو شهر

- نمودار های مرتبط با ظاهری مناسب

- دارای دو تم تیره و روشن

- دارای رادار آب و هوایی

- مشاهده خلاصه آب و هوای روزانه

- مشاهده کیفیت هوا

- نمایش اطلاعاتی نظیر سرعت باد و رطوبت

- دمای واقعی، و دمایی که احساس می شود

 

آموزش نصب Clean Weather

1 – ابتدا فایل نصبی را دانلود کنید
2 – نرم افزار SAI را دانلود و نصب کنید.
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، فایل دانلود شده در مرحله اول را به نرم افزار معرفی کنید تا نصب شروع شود.

تصاویری از محیط نرم افزار Clean Weather :


دانلود Clean Weather برای اندروید  دانلود Clean Weather برای اندروید  دانلود Clean Weather برای اندروید  دانلود Clean Weather برای اندروید  دانلود Clean Weather برای اندروید


پسورد فایل :
کپی