آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.5.14 Philips voice recorder برنامه ضبط صدای فیلیپس برای اندروید

دانلود Philips voice recorder برای اندروید

Philips voice recorder یکی از بهترین اپلیکیشن های ضبط صدا می باشد که ویژگی های پیشرفته ای مثل اضافه کردن یا برش توالی فایل های صوتی را به شما می دهد. ضبط صدا به راحتی انجام می شود و قادر به ارسال فایل های صوتی ضبط شده با ایمیل، دراپ باکس، گوگل درایو و ... خواهید بود. می توانید ضبط صدا را هر زمان که دوست داشتید متوقف کنید و سپس در زمان دلخواه ادامه ضبط را انجام دهید. ویرایش کردن فایل های صوتی ضبط شده به راحتی انجام می شوند. امکان پخش درون برنامه ای فایل های صوتی وجود دارد. گزینه های مختلفی برای ارسال فایل ها در اختیارتان قرار می گیرد؛ انواع فضاهای ابری در این زمینه پشتیبانی می شوند.

حالت car mode برای امنیت بیشتر در زمان ضبط صدا در ماشین می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. می توانید حین ضبط؛ فایل صوتیتان را پخش کنید که یکی از ویژگی های منحصر به فرد این اپلیکیشن به شمار می رود. Philips voice recorder رابط کاربری دوستانه و ساده ای دارد که کار کردن با آن آسان می باشد. با یک ضربه می توانید پخش صدا را متوقف یا ادامه دهید. امکان برش زدن فایل صوتی از بخش دلخواه را خواهید داشت. فایل های صوتیتان را مدیریت کنید و در صورت نیاز آن ها را به اشتراک بگذارید. Philips voice recorder بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.دانلود Parrot - Voice Recorder و دانلود نرم افزار Hi-Q MP3 Voice Recorder از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار Philips voice recorder


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- دارای حالت car برای ضبط صدا در ماشین

- مدیریت فایل های صوتی

- تشخیص صدا

- ضبط صدا با بیشترین کیفیت ممکن

- ویرایش کردن فایل های صوتی به شکل درون برنامه ای

- دارای ابزارک ضبط سریع صدا

- حالت های مختلف اشتراگ گذاری صدا

تصاویری از محیط نرم افزار Philips voice recorder :


دانلود Philips voice recorder برای اندروید  دانلود Philips voice recorder برای اندروید  دانلود Philips voice recorder برای اندروید  دانلود Philips voice recorder برای اندروید  دانلود Philips voice recorder برای اندروید


پسورد فایل :
کپی