آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2258 ComicScreen - ComicViewer برنامه مشاهده کمیک ها برای اندروید

دانلود ComicScreen برای اندروید

ComicScreen - ComicViewer کاربران اندروید با این برنامه می توانند به راحتی تصاویر، عکس های اسکن شده، و ... را در فایل های فشرده شده zip مشاهده کنند. این اپلیکیشن از انواع فایل های ZIP, RAR, CBZ, CBR پشتیبانی می کند و قادر به نشان دادن محتوای آن هاست. از فرمت های تصویری JPEG , GIF , PNG , BMP ساپورت می شود. می توانید فایل های دلخواه خود را بکشید و درون برنامه بیاندازید تا محتوای آن ها را مشاهده کنید. اسکرول کردن تصاویر روان است.

پیش نمایش بوک مارک، مشاهده سریع فایل زیپ، پیش نمایش حرکت صفحات، مشاهده در حالت افقی، و عمودی مرتب کردن خودکار صفحات، دارور برای هر فصل (اگر در فایل زیپ، فولدرهای مختلفی وجود داشته باشد)، مشاهده لیست عکس ها در فولدرها، بریدن فضاهای خالی اضافی، حرکت دادن صفحه با hardware key از جمله ویژگی های این نرم افزار است. می توانید کمیک های خود را به راحتی مدیریت کنید و محتوای آن ها را ببینید. ComicScreen - ComicViewer بیش از یک میلیون کاربر دارد. باگ FTP برطرف شده است و بدون مشکل می توانید از این ویژگی برنامه استفاده کنید. ComicScreen - ComicViewer امتیاز بالای 4.7 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و می توانید آن را روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.


دانلود ComicScreen - ComicViewer

✅ نام نرم افزار ComicScreen - ComicViewer ❤️ تعداد دانلود 2648
⭐نسخه نرم افزار 2258 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.4 🔆 حجم فایل 40 مگابایت

ویژگی های نرم افزار ComicScreen - ComicViewer


- مدیریت کردن کمیک ها

- نمایش هر chapter به شکل جداگانه

- پشتیبانی از فرمت های JPEG , GIF , PNG , BMP

- سازگار با فایل های فشرده شده ZIP, RAR, CBZ, CBR

- پیش نمایش بوک مارک ها

- اسکرول روان و یکدست

- مشاهده فایل در حالت افقی و عمودی

- برش زدن فضای اضافی

- پشتیبانی از FTP و مشاهده ریموت

تصاویری از محیط نرم افزار ComicScreen - ComicViewer :


دانلود ComicScreen برای اندروید  دانلود ComicScreen برای اندروید  دانلود ComicScreen برای اندروید  دانلود ComicScreen برای اندروید  دانلود ComicScreen برای اندروید


پسورد فایل :
کپی