آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 5.6 Lovi - Video Maker نصب برنامه ساخت ویدیو موزیک برای اندروید

دانلود Lovi Video Maker برای اندروید

Lovi - Video Maker ویدیو میکر قدرتمندی است که ویژگی های متنوعی را در اختیار شما می گذارد. می توانید مجموعه ای از عکس های موجود در گالریتان را انتخاب کنید و به آن ها افکت های متنوعی ببخشید. عکس ها می توانند بلرزند، حرکت کنند، و با ریتم موسیقی شما بالا و پایین بشوند. امکان اضافه کردن ترک های صوتی دلخواه به مجموعه عکس هایتان را خواهید داشت. به مجموعه عکس هایتان تا بیش از 100 نوع افکت ذره ای اضافه کنید. ذرات مختلف در صفحه شما حرکت می کنند و ظاهری جذاب به موزیک ویدیوی شما می بخشند. می توانید از کلیپ ها، عکس ها، و ... خود برای ایجاد کردن موزیک ویدیوها استفاده کنید.

این نرم افزار مجموعه بزرگی از فیلتر های رایج و جذاب را در اختیار در شما می گذارد. Lovi - Video Maker قادر است به شکل خودکار ویدیوی شما را زیبا کند و افکت های مناسب را به آن اضافه کند. می توانید از افکت های رنگی متنوعی استفاده کنید. هم چنین قادر به اضافه کردن متن به عکس هایتان خواهید بود. تعداد زیادی از فونت های مختلف ارائه شده است. امکان تغییر دادن رنگ زیرنویس را نیز خواهید داشت. به ویدیوموزیک های خود قاب های جذابی ببخشید. اشتراک گذاری فایل ها با دیگران امکان پذیر می باشد. Lovi - Video Maker بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار Lovi - Video Maker


- اضافه کردن افکت های رنگی متنوع

- پشتیبانی از فیلتر های تصویری محبوب

- اضافه کردن انواع تصاویر و کلیپ ها

- وجود قاب های جذاب و دیدنی

- اشتراک گذاری آسان فایل ها با دیگران

- اضافه کردن افکت حرکت ذرات

- استفاده از موسیقی های شخصی

- حرکت دادن عکس ها با ریتم موسیقی

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Lovi - Video Maker :


دانلود Lovi Video Maker برای اندروید  دانلود Lovi Video Maker برای اندروید  دانلود Lovi Video Maker برای اندروید  دانلود Lovi Video Maker برای اندروید  دانلود Lovi Video Maker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی