آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.02 My GPS Coordinates مشاهده مختصات مکانی برای اندروید

دانلود My GPS Coordinates برای اندروید

My GPS Coordinates ابزاری ساده، اما در عین حال کاربردی می باشد که با آن می توانید مختصات دقیق مکانی خود را بیابید. طول و عرض جغرافیایی شما با دقت بالایی در این نرم افزار قابل مشاهده می باشد. کار کردن با این نرم افزار آسان می باشد. می توانید موقعیت فعلیتان را روی google map تنها با یک کلیک پیدا کنید. توجه داشته باشید که gps داخل محیط های دربسته دقیق کار نمی کند و معمولا خطای بالایی دارد. بنابرین تلاش کنید که از این نرم افزار، بیشتر در بیرون از خانه تان استفاده کنید. عرض و طول جغرافیایی با نهایتا 6 رقم اعشار نشان داده می شوند. می توانید این اعداد را با ایمیل، پیامک متنی و ... به اشتراک بگذارید.

می توانید از موقعیت فعلیتان عکس بگیرید و آن را به دوستان و فامیلتان ارسال کنید. این نرم افزار بر اساس طراحی متریال گوگل توسعه داده شده است و ظاهری مناسب دارد. My GPS Coordinates با عدم ارائه ابزار غیر کاربردی و غیر ضروری، کار شما را آسان می کند. بیش از 1 میلیون کاربر این برنامه را دانلود کرده اند. این نرم افزار امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. تاریخچه برنامه توسعه پیدا کرده، و قادر به ذخیره کردن عکس ها خواهید بود. علاوه بر این حجم My GPS Coordinates سی درصد کاهش پیدا کرده است. این نرم افزار بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار My GPS Coordinates


- بیش از 1 میلیون کاربر

- رابط کاربری متریال و مدرن

- مشاهده طول و عرض جغرافیایی

- نمایش دادن میزان خطا

- دقت اعداد تا 6 رقم اعشار

- بسیار کم حجم و سبک

- سازگار با تبلت ها و انواع سیستم های اندرویدی

- تاریخچه توسعه یافته با امکانات مختلف

- عکس گرفتن یا اشتراک گذاری مستقیم مختصات

تصاویری از محیط نرم افزار My GPS Coordinates :


دانلود My GPS Coordinates برای اندروید  دانلود My GPS Coordinates برای اندروید  دانلود My GPS Coordinates برای اندروید  دانلود My GPS Coordinates برای اندروید


پسورد فایل :
کپی