آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.9.6 UseCrypt Messenger برنامه چت تصویری امن برای اندروید

دانلود UseCrypt Messenger برای اندروید

UseCrypt Messenger یکی از امن ترین برنامه های موجود برای گفت و گو می باشد. چه دنبال ارسال پیام های متنی باشید و چه صوتی، و چه بخواهید گفت و گوی تصویری را تجربه کنید این برنامه به کارتان می آید. کیفیت گفت و گو های تصویری HD است و ظاهری مناسب دارد. در گفت و گوهایتان احساس امنیت کنید. با چند لایه روی اطلاعات شما رمزگذاری انجام می شود. هیچ کدام از اطلاعات شما روی سرور های این برنامه نگه داشته نمی شود. این برنامه حتی قادر است حملات هکر ها را به اطلاع شما برساند. امکان یافتن آی پی مخاطبتان را نخواهید داشت. اطلاعات به شکل end to end رمزگذاری می شوند. این نرم افزار پیشرفته بوده، و با الگوریتم AES بر روی داده ها رمزگذاری انجام می دهد. UseCrypt Messenger نرم افزاری نسبتا نوپا است که تنها ده هزار کاربر دارد.

اما سرعت بالای آن، ویژگی ای است که سبب شده بسیاری از کاربران به آن جذب شوند و به عنوان مسنجر اصلی از آن استفاده کنند. رابط کاربری برنامه طراحی مدرنی دارد که کار کردن با آن را لذت بخش می کند. از متدهای مختلفی برای جلوگیری از انواع حملات در برنامه استفاده شده است. می توانید فایل های دلخواه خود را ارسال کنید و گفت و گوهای گروهی امنی داشته باشید. UseCrypt Messenger بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار UseCrypt Messenger


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- رمز گذاری end to end روی داده ها

- جلوگیری از انواع حملات دیجیتالی

- امن کردن اطلاعات با چند لایه رمزگذاری

- پیشرفته، با امکانات متنوع

- برقراری تماس تصویری با مخاطبین

- امکان ارسال پیام های متنی

- امکان ارسال تصویر به مخاطبین

- رابط کاربری مناسب و متریال

تصاویری از محیط نرم افزار UseCrypt Messenger :


دانلود UseCrypt Messenger برای اندروید  دانلود UseCrypt Messenger برای اندروید  دانلود UseCrypt Messenger برای اندروید  دانلود UseCrypt Messenger برای اندروید  دانلود UseCrypt Messenger برای اندروید


پسورد فایل :
کپی