آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود برنامه 1.4.6 JioBrowser نصب مرورگر جامع و امن جیو برای اندروید

دانلود JioBrowser برای اندروید

JioBrowser نرم افزاری با بیش از 10 میلیون کاربر است که امکانات مختلفی را در خود جای داده است. این برنامه سرعت بالایی دارد و مرور با آن آسان می باشد. حجم آن کم بوده، و از زبان های مختلف پشتیبانی می کند. می توانید به آخرین اخبار و ویدیوها دسترسی داشته باشید. لینک های کوتاه برای دسترسی سریع به وب سایت های محبوب نیز در برنامه گنجانده شده است. می توانید به راحتی صفحات مورد نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این برنامه حتی دارای QR code scanner نیز هست که در اسکن اینگونه کدها به شما کمک می کند. می توانید صفحات دلخواه را پرینت بگیرید یا در قالب pdf ذخیره سازی کنید.

مدیریت کردن فایل های دانلودی و تاریخچه امکان پذیر است. این برنامه دارای حالت incognito نیز هست که مرور شما را امن تر می کند. JioBrowser به گونه ای طراحی شده است که در مصرف باتری شما صرفه جویی کند و کمترین مقدار مموری را مصرف کند. امکان جست و جوی صوتی نیز وجود دارد. می توانید روی صفحات زوم کنید و از تم تاریک برنامه استفاده کنید. در JioBrowser حتی می توانید فایل های دلخواه خود را برای دانلود تعیین کنید تا در زمان دلخواه شما دانلود ها شروع شوند. اضافه کردن لینک های سریع به راحتی امکان پذیر است، می توانید آن ها را ویرایش کنید.حجم این برنامه به 6 مگابایت نمی رسد. JioBrowser بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. .دانلود فایرفاکس فوکوس , دانلود UC Browser Turbo و دانلود گوگل کروم برای اندروید هم از مرورگرهای عالی اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار JioBrowser


- کسب امتیاز بالای 4.7 از 5 در گوگل پلی

- اسکن کردن آسان بارکدهای QR

- ذخیره کردن فایل ها در قالب pdf

- پشتیبانی از پروتکل های رمزگذاری شده https

- دارای تم تیره برای استفاده در محیط های تاریک

- ایجاد برنامه زمانی برای لیست دانلود ها

- بروزرسانی درون برنامه ای

- پشتیبانی از موتور های جست و جوی مختلف

- اضافه کردن آسان لینک های سریع

تصاویری از محیط نرم افزار JioBrowser :


دانلود JioBrowser برای اندروید  دانلود JioBrowser برای اندروید  دانلود JioBrowser برای اندروید  دانلود JioBrowser برای اندروید  دانلود JioBrowser برای اندروید

 

آموزش نصب نسخه عادی :

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.



پسورد فایل :
کپی