آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Photo Vault PRIVARY 3.2.3.7 برنامه پنهان کردن عکس و فیلم در اندروید

دانلود Photo Vault PRIVARY برای اندروید

Photo Vault PRIVARY محیطی امن برای پنهان کردن عکس ها، فایل ها و ویدیوهای شخصی در اختیار شما قرار می دهد. اطلاعات شما کاملا پنهان می شوند و با پسورد شخصی شما رمز گذاری می گردد. می توانید از پین کد، یا اثر انگشت استفاده کنید. هیچ کس نمی تواند عکس ها یا ویدیوهای شما را بدون داشتن پسورد مشاهده کند. بسیاری از اپلیکیشن ها فایل های شما را پنهان می کنند، اما هک کردن آن ها کار آسانی می باشد. این برنامه، برخلاف اینگونه اپلیکیشن ها از رمزگذاری aes استفاده می کند تا عکس های شما را با بیشترین امنیت ممکن پنهان کند. می توانید تعداد نامحدودی از فایل ها را با این برنامه رمزگذاری و پنهان کنید.

امکان ایجاد تعداد نامحدودی از فولدر ها و زیر سابفولدر ها وجود دارد. Photo Vault PRIVARY به شکل کامل از sd card پشتیبانی می کند. در صورتی که فردی تلاش به ورود غیر مجاز به برنامه کند شناسایی می شود. این اپلیکیشن در لیست اپلیکیشن های اخیر مشاهده نمی شود. Photo Vault PRIVARY بیش از یک میلیون کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. این نرم افزار حجم کمی داشته و با رابط کاربری ساده ای که دارد هر فردی می تواند فایل های خود را پنهان کند. Photo Vault PRIVARY بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Photo Vault PRIVARY

✅ نام نرم افزارPhoto Vault PRIVARY❤️ تعداد دانلود1093
⭐نسخه نرم افزار3.2.3.7🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل11 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Photo Vault PRIVARY


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- رمزگذاری روی انواع فایل ها

- رمزگذاری با اثر انگشت یا پین کد

- عدم امکان سرقت اطلاعات بدون داشتن پسورد

- رابط کاربری دوستانه و مناسب

- پشتیبانی کامل از sd card

- عدم نمایش برنامه در لیست اپلیکیشن های اخیر

- پنهان کردن عکس ها از گالری

- ایجاد تعداد نامحدودی از فولدرها

تصاویری از محیط نرم افزار Photo Vault PRIVARY :


دانلود Photo Vault PRIVARY برای اندروید  دانلود Photo Vault PRIVARY برای اندروید  دانلود Photo Vault PRIVARY برای اندروید  دانلود Photo Vault PRIVARY برای اندروید


پسورد فایل :
کپی