آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 11.9 Plant Care Reminder برنامه یادآور آبیاری گیاهان برای اندروید

دانلود Plant Care Reminder برای اندروید

Plant Care Reminder این برنامه به شما در مراقبت از گیاهانتان کمک می کند. می توانید عکس گیاهانتان را بگیرید و وارد برنامه کنید. به هر کدام از آن ها یاد آور لازم را اضافه کنید. علاوه بر این قادر به تنظیم تکرار یادآور به تعداد دلخواه در بازه های زمانی مشخص هستید. کود دادن و سم پاشی را نیز می توانید جزو یاد آور های خود تنظیم کنید. در صورتی که تعداد زیادی گیاه در اختیار دارید، می توانید گروه بندی انجام دهید و برای هر گروه، آبیاری های مختلفی را در نظر بگیرید. امکان اضافه کردن کامنت به گیاهان وجود دارد. ویجت های دلخواه خود را ایجاد کنید. یادآور تنظیم نمایید و لیست گیاهانتان را ذخیره نمایید. اکان مرتب کردن لیست گیاهان به شکل دلخواه وجود دارد.

گزارشی از گیاهانتان دریافت کنید. Plant Care Reminder دارای مود تیره نیز هست که در هنگام استفاده از برنامه در محیط های تاریک با مشکل رو به رو نشوید. Plant Care Reminder بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است. رابط کاربری برنامه در نسخه جدید بهینه سازی شده است و راحت تر می توانید با آن کار کنید. Plant Care Reminder برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و در آن ها بدون افت کیفیت اجرا می شود. این برنامه را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا نمایید.

ویژگی های نرم افزار Plant Care Reminder


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- تنظیم کردن یادآور های دلخواه

- تنظیم کردن تکرار دلخواه برای یادآور ها

- اضافه کردن یادداشت به گیاهان

- اضافه کردن عکس گیاهان در برنامه

- تنظیم کردن یادآور برای اپسری و سم پاشی

- ایجاد کردن گروهی از گیاهان

- دارای دو تم تیره و روشن

- رابط کاربری دوستانه و ساده

تصاویری از محیط نرم افزار Plant Care Reminder :


دانلود Plant Care Reminder برای اندروید  دانلود Plant Care Reminder برای اندروید  دانلود Plant Care Reminder برای اندروید  دانلود Plant Care Reminder برای اندروید  دانلود Plant Care Reminder برای اندروید


پسورد فایل :
کپی