آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 9.0.7 Sgallery گالری امن عکس و فیلم برای اندروید

دانلود Sgallery برای اندروید

Sgallery با استفاده از این برنامه می توانید از عکس ها، فیلم ها و اپلیکیشن های خصوصی خود که می خواهید چشم دیگران به آن ها نیوفتد محافظت کنید و آن ها را پنهان کنید. می توانید تصاویر و ویدیوهایتان را به فضایی امن اضافه کنید که هیچ کس از وجود آن ها با خبر نشود. Sgallery طراحی زیبایی دارد و مرور کردن عکس ها و فیلم ها در آن به آسانی انجام می شود. این اپلیکیشن از الگوریتم AES برای رمزگذاری داده ها استفاده می کند. این نرم افزار در رمزگذاری داده ها هیچگونه محدودیتی ندارد و قادر است انواع فرمت ها با سایز های مختلف را رمزگذاری و پناهن کند. نیازی نیست سیستم شما روت شده باشد.

این نرم افزار قادر به پنهان کردن اپلیکیشن های حساس شماست. دیگر نیازی نیست نگران یادداشت های خصوصیتان باشید. Sgallery قادر به پنهان کردن آیکون اپ هایتان است. بنابرین هیچ فردی نمی تواند بداند که چه اپلیکیشن هایی را روی گوشیتان نصب کرده اید. این نرم افار در قالب یک ماشین حساب در سیستم شما پنهان می شود و افراد دیگر از وجود آن با خبر نمی شوند. می توانید از ویژگی app lock استفاده کنید تا برنامه هایتان را قفل نمایید. اپلیکیشن های قفل شده شما دیالوگ غیر واقعی force stop نشان می دهند تا جلوی دیگران از ورود به اپ هایتان را بگیرند. Sgallery بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Sgallery


- دارای تم های رنگارنگ و جذاب

- قفل کردن برنامه ها

- پنهان کردن اپلیکیشن های مختلف

- رمزگذاری روی انواع داده ها

- باز کردن با اثر انگشت

- گرفتن سلفی از افراد کنکجاو

-پنهان کردن یادداشت ها

- پنهان شدن در قالب ماشین حساب

- رمزگذاری با الگوریتم امن AES

تصاویری از محیط نرم افزار Sgallery :


دانلود Sgallery برای اندروید  دانلود Sgallery برای اندروید  دانلود Sgallery برای اندروید  دانلود Sgallery برای اندروید  دانلود Sgallery برای اندروید


پسورد فایل :
کپی