آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0 Doodle Dj Keyboard Theme کیبورد دیجی برای اندروید

دانلود Doodle Dj برای اندروید

Doodle Dj Keyboard Theme کیبوردی با ظاهر متفاوت می باشد که سیستم اندرویدیتان را جذاب تر خواهد کرد. برای استفاده از این اپلیکیشن، ابتدا آن را دانلود و باز کنید و سپس بر روی دکمه apply بزنید یا پیش نمایش تم را مشاهده کنید. تمام! کافیست روی finish بزنید تا از این کیبورد لذت ببرید. این اپلیکیشن دارای والپیپرهای HD جذابی است که می توانید از آ« ها به عنوان پس زمینه گوشیتان استفاده کنید. از عکس های سه بعدی، تا عکس های رومانتیک، کارتونی، پانداها، اسب تک شاخ، گربه، انیمه، شیر، دلقک و بسیاری دیگر از موضوعات در این برنامه گنجانده شده است. معمولا تم های جدید به شکل هفتگی به برنامه اضافه می شوند.

Doodle Dj Keyboard Theme از بیش از 150 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. می توانید اموجی های متنی نیز به دوستانتان ارسال کنید. این اپلیکیشن دارای کلیپ بورد نیز هست. اطلاعاتی که کپی کرده اید در این کلیپ برد ذخیره می شوند و امکان PASTE کردن آن ها را در مکان های مختلفخواهید داشت. این نرم افزار شامل بیش از 3000 تم است و حتی در آ« می توانید تم خود را بسازید. رنگ کیبورد را شخصی سازی کنید، والپیپر را عوض کنید و قالب کیبورد را به شکل دلخواه در بیاورید. Doodle Dj Keyboard Theme بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Doodle Dj Keyboard Theme


- کسب امتیاز بالای 4.7 از 5 در گوگل پلی

- پشتیبانی از بیش از 150 زبان زنده دنیا

- پشتیبانی از تبلت ها و انواع گوشی ها

- عدم جمع آوری اطلاعاتی که تایپ می کنید

- دارای اموجی های متنوعی

- پیش بینی کلماتی که تایپ می کنید

- درست کردن املای کلماتی که وارد می کنید

- دارای هزاران گیف جذاب و متنوع

- دارای کلیپ برد اختصاصی

- دارای بیش از 3000 تم جذاب

تصاویری از محیط نرم افزار Doodle Dj Keyboard Theme :


دانلود Doodle Dj برای اندروید  دانلود Doodle Dj برای اندروید  دانلود Doodle Dj برای اندروید  دانلود Doodle Dj برای اندروید  دانلود Doodle Dj برای اندروید


پسورد فایل :
کپی