آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.2 Icon Pack Studio برنامه ساخت مجموعه آیکون اختصاصی برای اندروید

دانلود Icon Pack Studio برای اندروید

Icon Pack Studio با این برنامه می توانید مجموعه آیکونی اختصاصی از صفر برای خود بسازید. البته می توانید از مجموعه هایی که اعضای انجمن این برنامه آپلود کرده اند نیز استفاده کنید. ویرایشگر حرفه ای این برنامه امکان تغییر سایز دادن و حرکت دادن هر کدام از بخش های آیکون اختصاصی شما را می دهد. از جلوه های ویژه مثل سایه ها، texture، و ... استفاده کنید تا آیکون هایی با ظهر جذاب برای خود بسازید. این برنامه تنها یک icon pack maker نیست. بلکه از ورژن دوم در آن می توانید آیکون های دلخواه خود را وارد آن کنید و شروع به تغییر دادن آن ها نمایید. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که هر اپلیکیشنی در سیستم شما را پوشش دهد.

دیگر برنامه ها اینگونه نیستند. Icon Pack Studio به گونه ای طراحی شده است که روی smart launcher کار کند، اما محدود به آن نیست و تقریبا قادر به اجرای آن در هر لانچر اختصاصی محبوب هستید که شامل nova, action, adw, miui, niagara, total, apex و بسیاری دیگر می شود. در حال حاضر از لانچر پیکسل، یاهو، هوم، aviate و line پشتیبانی نمی شود. این اپلیکیشن بیش از نیم میلیون کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 3.9 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این برنامه را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.


دانلود Icon Pack Studio

✅ نام نرم افزارIcon Pack Studio❤️ تعداد دانلود337
⭐نسخه نرم افزار2.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل48 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Icon Pack Studio


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- امکان تنظیم کردن رنگ ها

- تغییر دادن غلظت رنگ ها و شدت نور

- اضافه شدن بیش از 200 آیکون جدید

- امکان استفاده از آیکون های از پیش آپلود شده

- پشتیبانی از انواع لانچر های محبوب

- حل شدن باگ نسخه های قبلی

- تغییر سایز دادن آیکون ها

- امکان اضافه کردن انواع آیکون ها به برنامه

تصاویری از محیط نرم افزار Icon Pack Studio :


دانلود Icon Pack Studio برای اندروید  دانلود Icon Pack Studio برای اندروید  دانلود Icon Pack Studio برای اندروید  دانلود Icon Pack Studio برای اندروید  دانلود Icon Pack Studio برای اندروید


پسورد فایل :
کپی