آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 8.1.1 UX S9 Icon Pack مجموعه آیکون های گلکسی S9 برای اندروید

دانلود UX S9 Icon Pack برای اندروید

UX S9 Icon Pack آیکون های این مجموعه از گلکسی S9 الهام گرفته و طراحی شده اند. بیش از 10 هزار آیکون را در این برنامه می یابید که ساختاری هماهنگ و جذاب دارند. توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه، لازم است لانچر اختصاصی روی اندرویدتان نصب کرده باشید. برای مثال از لانچر هایی مثل Nova launcher, Atom launcher, Apex launcher, Poco launcher پشتیبانی می شود. با این حال اگر لانچر هایی نظیر Google Now Launcher , Pixel Launcher روی سیستمتان نصب شده باشد، این برنامه کار نمی کند. رزولوشن آیکون ها 192X192 است که کاملا HD و با کیفیت به شمار می رود.

می توانید تصاویر پس زمینه ای را نیز در برنامه بیابید که مناسب آیکون ها انتخاب شده اند. از تقویم های دینامیک پشتیبانی می شود. طراحی برنامه متریال است و مطابق استانداردهای روز دنیا می باشد. UX S9 Icon Pack امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. گزینه های مختلفی در اختیارتان قرار می گیرد. با هر بروزرسانی، آیکون های جدیدی اضافه می شود که طیف بیشتری از اپلیکیشن ها را پوشش می دهد. بیش از نیم میلیون کاربر این نرم افزار را دانلود کرده اند و از آن راضی هستند. UX S9 Icon Pack بر روی اندروید 4.1 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.

ویژگی های نرم افزار UX S9 Icon Pack


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- ارائه آیکون های گلکسی

- طراحی متریال و مدرن

- سازگار با لانچرهای اختصاصی

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- دارای والپیپرهای اختصاصی

- دارای بیش از 10 هزار آیکون

- اضافه شدن منظم آیکون های جدید

- قابل استفاده بر روی انواع گوشی ها و برندها

تصاویری از محیط نرم افزار UX S9 Icon Pack :


دانلود UX S9 Icon Pack برای اندروید  دانلود UX S9 Icon Pack برای اندروید  دانلود UX S9 Icon Pack برای اندروید  دانلود UX S9 Icon Pack برای اندروید  دانلود UX S9 Icon Pack برای اندروید


پسورد فایل :
کپی