آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 7.0 Light Grid Live Wallpaper والپیپر زنده شبکه برای اندروید

دانلود Light Grid Live Wallpaper برای اندروید

Light Grid Live Wallpaper یکی از جذاب ترین والپیپرهای زنده می باشد که ظاهری متفاوت به سیستم شما می بخشد. این والپیپر شبکه ای از مربع های نورانی را نشان می دهد که خاموش و روشن می گردند. می توانید سایز شبکه را به دلخواه تغییر دهید، رنگ مربع ها را عوض کنید و حتی سرعت تغییر رنگ را برای برنامه مشخص کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن کافیست home را فشار دهید، به menu و بخش wallpapers و live wallpapers بروید و این برنامه را انتخاب کنید تا پس زمینه زنده به سیستم شما اضافه شود. دسترسی به sd card برای ذخیره کردن اسکرین شات ها نیاز است. در ورژن برنامه، عملکرد برنامه به شکل قابل توجهی در سیستم های کوچک و بزرگ بهینه سازی شده است و بهبود یافته. اکنون تم جدیدی برای کاربرانی که به شکل رایگان از این برنامه استفاده می کنند اضافه شده است.

اکنون حتی کاربران اندروید 4.2 نیز می توانند از قابلیت daydream در گوشی خود استفاده کنند. این برنامه توسط بیش از 1 میلیون کاربر نصب شده است. کار کردن با این اپلیکیشن آسان می باشد و روی تبلت ها نیز می توانید آن را اجرا کنید. Light Grid Live Wallpaper امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. این نرم افزار را می توانید روی اندرویدهای مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Light Grid Live Wallpaper


- رابط کاربری ساده

- اضافه کردن سریع والپیپر به پس زمینه سیستم

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- تنظیم کردن سرعت تغییر رنگ

- اضافه شدن تم جدید

- سازگار با تبلت ها و انواع سیستم های اندرویدی

- امکان استفاده از قابلیت daydream برای اندروید 4.2 به بالا

تصاویری از محیط نرم افزار Light Grid Live Wallpaper :


دانلود Light Grid Live Wallpaper برای اندروید  دانلود Light Grid Live Wallpaper برای اندروید  دانلود Light Grid Live Wallpaper برای اندروید  دانلود Light Grid Live Wallpaper برای اندروید  دانلود Light Grid Live Wallpaper برای اندروید


پسورد فایل :
کپی