آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود برنامه 3.2 STOKiE مجموعه والپیپرهای 4k گوشی های معروف برای اندروید

دانلود STOKiE برای اندروید

STOKiE نرم افزاری با بیش از 5000 والپیپر جذاب و چشم گیر می باشد. این والپیپرها کیفیت HD و 4K دارند و بر روی انواع گوشی ها با ظاهری مناسب نشان داده می شوند. می توانید از والپیپرهای فول اسکرین روی گوشی خود استفاده کنید. امکان اشتراک گذاری این والپپیرها را از طریق شبکه های اجتماعی خواهید داشت. می توانید این والپیپرها را هم روی هوم اسکرین و هم لاک اسکرین تنظیم کنید. این نرم افزار از تم های مختلف نیز پشتیبانی می کند. می توانید با فعال کردن ویژگی auto wallpaper changer والپیپر گوشی خود را به شکل خودکار تغییر دهید. به شکل روزانه یا هفتگی، والپیپرهای تازه ای به مجموعه این نرم افزار اضافه می گردد. بیش از پنجاه هزار کاربر این برنامه را دانلود کرده اند. نسخه جدید این اپلیکیشن را می توانید روی اندروید 11 نیز بدون مشکل اجرا کنید.

STOKiE امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. والپیپر بسیاری از برندهای معروف جهان نظیر ایسوس، اپل، بلکبری، HTC و ... را در مجموعه این برنامه می توانید بیابید. توسعه دهندگان این برنامه مجموعه هایی که اضافه می شوند را زیر نظر دارند و به برنامه خود اضافه می کنند تا بتوانید به راحتی از آن ها روی گوشیتان استفاده نمایید. STOKiE بر روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا می گردد.


دانلود STOKiE

✅ نام نرم افزارSTOKiE❤️ تعداد دانلود562
⭐نسخه نرم افزار3.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5🔆 حجم فایل5 مگابایت

ویژگی های نرم افزار STOKiE


- رابط کاربری دوستانه و ساده

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از پنجاه هزار کاربر

- وجود مجموعه والپیپر های برندهای معروف

- تغییر خودکار والپیپر گوشی

- شخصی سازی والپیپرها پیش از استفاده

- اشتراک گذاری والپیپرها با سایر افراد

- تنظیم والپیپر برای لاک اسکرین گوشی

- بیش از 5000 والپیپر خیره کننده

تصاویری از محیط نرم افزار STOKiE :


دانلود STOKiE برای اندروید  دانلود STOKiE برای اندروید  دانلود STOKiE برای اندروید  دانلود STOKiE برای اندروید  دانلود STOKiE برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی