آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.2.8 Plato نرم افزار چت و بازی گروهی برای اندروید

دانلود Plato برای اندروید

Plato - Games & Group Chats نرم افزار چتی با بیش از 30 بازی گروهی می باشد. بیش از ده میلیون نفر این برنامه را دانلود کرده اند و با دوستانشان بازی می کنند. این اپلیکیشن شامل بازی هایی مانند فوتبال رومیزی، استخر، مینی گلف، بسیاری دیگر می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که حریم خصوصی شما را حفظ می کند. از شما نه آدرس ایمیلی خواسته می شود و نه شماره تلفنی. علاوه بر این گفت و گوهای خصوصی 2 نفره در سرور های این برنامه ذخیره نمی شود. با این اپلیکیشن می توانید در گروه های صد نفره به بازی بپردازید و با افراد جدید گفت و گو کنید.

به لطف اعلامیه های برنامه، هیچ وقت پیام های جدید را از دست نخواهید داد. با افراد واقعی هم گروه شوید و در تورنومنت ها شرکت کنید.

نهایت تلاش خود را به کار گیرید تا به سطوح بالاتری از لیدربرد دست پیدا کنید. این نرم افزار برای دوست یابی گیمر ها ایده آل می باشد. در چت روم های مختلف این برنامه می توانید با افراد جدید آشنا شوید و با آن ها بازی کنید. Plato - Games & Group Chats امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است و نه تنها روی اسمارتفون ها، بلکه روی تبلت ها نیز بدون مشکل و افت کیفیت اجرا می شود. Plato - Games & Group Chats را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.


دانلود Plato

✅ نام نرم افزارPlato❤️ تعداد دانلود3863
⭐نسخه نرم افزار4.2.8🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5🔆 حجم فایل167 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Plato - Games & Group Chats


- دارای بیش از 10 میلیون کاربر

- دارای بیش از 30 بازی گروهی

- گفت و گو به شکل خصوصی یا عمومی

- پیدا کردن دوستان جدید

- دارای سیستم لیدربرد و امتیازدهی

- رابط کاربری دوستانه

- عدم درخواست ایمیل یا شماره تلفن

- عدم ذخیره سازی اطلاعات کاربران در سرورهای برنامه

تصاویری از محیط نرم افزار Plato - Games & Group Chats :


دانلود Plato برای اندروید  دانلود Plato برای اندروید  دانلود Plato برای اندروید  دانلود Plato برای اندروید  دانلود Plato برای اندروید


پسورد فایل :
کپی