آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.16.2 Hallo Speak English with natives برنامه چت با انگلیسی زبانان برای اندروید

دانلود Hallo برای اندروید

Hallo Speak English with natives شبکه اجتماعی زنده ای برای گفت و گوی تصویری با انگلیسی زبانان می باشد. این نرم افزار به منظور آموزشی طراحی و توسعه داده شده است. زبان آموزان می توانند ویدیوهای زنده انگلیسی زبانان را مشاهده کنند و تمرین کنند تا مهارت های خود را بهبود بخشند. کار کردن با این برنامه لذت بخش است و در عین حال به آزمون تافل و آیلتس شما کمک ویژه ای می کند. محققان نشان داده اند بیشتر دانش آموزان زبان انگلیسی قادر به گفت و گوی ماهرانه نیستند. چرا که وقتشان را روی کتاب ها به جای گفت و گوی واقعی متمرکز می کنند.

به همین علت استفاده از برنامه هایی مانند Hallo Speak English with natives  می تواند برای تقویت مهارت های زبان مهم ارزیابی شود. با این نرم افزار می توانید از افرادی که زبان مادریشان انگلیسی است انگلیس بیاموزید. با یک ضربه، مخاطبی برای گفت و گو در سطح خود یا فردی که زبان مادری اش انگلیسی است پیدا کنید. با این نرم افزار می توانید در مورد فرهنگ های جدید بیشتر بیاموزید و با افراد مختلف از سراسر جهان گفت و گو کنید. در Hallo Speak English with natives می توانید به شکل گروهی مهارت های زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. این نرم افزار رایگان می باشد و روی تبلت ها قابل اجرا است. این نرم افزار نیاز به اندروید 5 به بالا دارد.

ویژگی های نرم افزار Hallo Speak English with natives


- مشاهده لایو استریم

- پیدا کردن دوستان جدید

- آشنا شدن با فرهنگ های تازه

- مشاهده لیست آموزگاران

- ارائه شده به شکل رایگان

- امکان مکالمه با سایر افراد

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- اضافه شدن بخش درس های خصوصی

تصاویری از محیط نرم افزار Hallo Speak English with natives :


دانلود Hallo برای اندروید  دانلود Hallo برای اندروید  دانلود Hallo برای اندروید  دانلود Hallo برای اندروید


پسورد فایل :
کپی