آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.3.0 Pure Flashlight چراغ قوه برای گوشی اندروید

دانلود Pure Flashlight برای اندروید

Pure Flashlight نرم افزاری ساده و در عین حال کاربردی می باشد که مانند چراغ قوه برای گوشی اندرویدی شما عمل می کند. Pure Flashlight رابط کاربری دوستانه ای دارد که کار کردن با آن آسان می باشد. می توانید میزان نور برنامه را به شکل دلخواه تنظیم کنید. این اپلیکیشن کم حجم می باشد و تنها به منظور ایجاد چراغ قوه مجازی در گوشی اندرویدی شما طراحی شده است و ابزار ناکارآمد و اضافی ندارد. این اپلیکیشن کاملا رایگان می باشد و با این وجود هیچ تبلیغی را در آن مشاهده نخواهید کرد. می توانید از نور فلش این اپلیکیشن، حتی زمانی که صفحه نمایش خاموش می شود استفاده کنید. این نرم افزار دارای تصاویر پس زمینه با کیفیتی می باشد که نور دهی مناسبی دارند.

Pure Flashlight اکنون از سیگنال نوری مورس پشتیبانی می کند. بیش از 50 هزار کاربر Pure Flashlight را دانلود کرده اند. این نرم افزار امتیاز بالای 4.7 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. تنظیمات پیچیده ای را در این برنامه نمی یابید. می توانید این اپلیکیشن را به گونه ای تنظیم کنید که هنگام باز کردن آن، نور فلش به شکل خودکار روشن شود. Pure Flashlight نور پردازی های مختلفی دارد و صفحه کاملا سفید نیست. Pure Flashlight بر روی اندروید 4.1 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.

ویژگی های نرم افزار Pure Flashlight :


- عدم نمایش تبلیغ

- تصاویر مختلف برای نورپردازی

- تنظیم کردن شدت روشنایی

- روشن شدن فلش با باز کردن برنامه

- کاملا رایگان با امکان بروزرسانی

- رابط کاربری دوستانه

- عدم وجود ابزار ناکارآمد

- کسب امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی


تصاویری از محیط نرم افزار Pure Flashlight :

دانلود Pure Flashlight برای اندروید  دانلود Pure Flashlight برای اندروید  دانلود Pure Flashlight برای اندروید  دانلود Pure Flashlight برای اندروید  دانلود Pure Flashlight برای اندروید


پسورد فایل :
کپی