آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.1.5 LaPlayer light نصب موزیک پلیر کم حجم برای اندروید

دانلود LaPlayer light برای اندروید

LaPlayer light برای پخش و دانلود فایل های صوتی طراحی شده است. در ابتدا این برنامه تنها برای دانلود فایل های صوتی طراحی شده بود. اما اکنون LaPlayer light یک موزیک پلیر مستقل نیز هست. این نرم افزار دارای سه صفحه می باشد. آلبوم ها، ترک های صوتی و پلی لیست ها. LaPlayer light داده فایل های صوتی را در دیتابیس جست و و می کند و تمام فایل های صوتی یافت شده به شما نشان داده می شود. هنگامی که فردی با شما تماس می گیرد، به شکل خودکار پخش صدا متوقف می شود.

اگر گوشی را از شارژر جدا کنید، یا هدستتان به هر دلیلی قطع شود، یا sd card را از گوشیتان جدا کنید، پخش صدا قطع می گردد. پس از این که تماس به اتمام رسید، پخش موزیک ادامه پیدا می کند. می توانید فایل های صوتی را از سایر اپلیکیشن ها درون این برنامه باز کنید. اضافه کردن ترک صوتی به پلی لیست، تغییر دادن ترتیب پخش فایل های صوتی، حذف کردن ترک دلخواه، ساختن و حذف کردن یا تغییر نام دادن پلی لیست ها نیز امکان پذیر است. این اپلیکیشن دارای ابزارکی اختصاصی نیز می باشد که کار کنترل پخش صدا را آسان تر می کند. LaPlayer light از هدست های سیمی، و هدست های مولتی مدیا به شکل کامل پشتبانی می کند. می توانید ویژگی ترک های صوتی را بر اساس عنوان، نام فایل و ... جست و جو کنید. از جمله پلیرهای معروف دیگر در این زمینه می توان به دانلود km player اندروید و  ام ایکس پلیر یا BlackPlayer EX اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار LaPlayer light :


- جست و جو کردن کاور آلبوم ها

- ساختن و حذف پلی لیست ها

- دارای ابزارک اختصاصی

- همگام سازی پلی لیست با دیتابیس

- رفرش کردن محتوای نشان داده شده

- پشتیبانی از لاک اسکرین

- متوقف شدن موسیقی هناگ تماس

- دارای stop timer برای قطع کردن موسیقی

تصاویری از محیط نرم افزار LaPlayer light :


دانلود LaPlayer light برای اندروید  دانلود LaPlayer light برای اندروید  دانلود LaPlayer light برای اندروید  دانلود LaPlayer light برای اندروید  دانلود LaPlayer light برای اندروید


پسورد فایل :
کپی