آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Filemail 4.1.18 اشتراک گذاری فایل های سنگین برای اندروید

دانلود Filemail برای اندروید

Filemail نرم افزاری ساده، بدون تبلیغ، و رایگان می باشد که برای انتقال انواع فایل ها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. می توانید فایل هایی نظیر اسناد، تصاویر، فایل های ویدیویی، موسیقی ها، فایل های cad و ... را به اشتراک بگذارید. مادامی که فایل شما در قالب دیجیتالی وجود داشته باشد قادر به اشتراک گذاری آن هستید. محدودیت های موجود در ایمیل ها را پشت سر بگذارید و فایل های سنگین خود را به اشتراک بگذارید. مادامی که حجم فایل های شما، در هر انتقال از 5 گیگابایت تجاوز نکند می توانید بدون ساختن اکانت از این برنامه استفاده کنید. رابط کاربری این برنامه کار اشتراک گذاری فایل ها را به شکل قابل توجهی آسان می کند. می توانید چند فایل یا فولدر را به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری فایل ها، با ایمیل آدرس افراد انجام می شود. می توانید لینک دانلود فایل ها را ایجاد کنید و آن را لینک را با سایر افراد به اشتراک بگذارید تا با آن فایل های سنگین را دانلود کنند. افراد دریافت کننده، نیازی به دانلود کردن این اپلیکیشن برای دریافت فایل نخواهند داشت. زمانی که مخاطب شما فایلی که آپلود کرده اید را دریافت کند، هشداری به شما نشان داده می شود و ازین مسئله مطلع خواهید شد. فایل ها تا 7 روز برای دانلود موجود هستند. Filemail بر روی اندروید بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Filemail :


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- اشتراک گذاری تا 5 گیگابایت فایل

- دریافت اعلامیه هنگام دانلود شدن فایل

- موجود ماندن فایل تا هفت روز

- اشتراک گذاری چند فایل یا فولدر

- عدم نیاز به ایجاد اکامت

- ارسال فایل ها به ایمیل افراد

تصاویری از محیط نرم افزار Filemail :


دانلود Filemail برای اندروید  دانلود Filemail برای اندروید  دانلود Filemail برای اندروید  [thumb=|دانلود Filemail برای اندروید]https://patoghu.com/uploads/posts/2021-05/1620964305_filemail4.jpg[/thumb  [thumb=|دانلود Filemail برای اندروید]https://patoghu.com/uploads/posts/2021-05/1620964306_filemail5.jpg[/thumb]  دانلود Filemail برای اندروید


پسورد فایل :
کپی