آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1.0 Astrix Icon Pack مجموعه آیکون های استریکس برای اندروید

دانلود Astrix برای اندروید

Astrix - Icon Pack دارای بیش از 1800 آیکون زیبا می باشد. 52 والپیپر با کیفیت همراه این برنامه ارائه شده است که با آیکون های آن تطابق مناسبی دارد. از تقویم های پویا پشتیبانی می شود. می توانید برنامه را روی لانچرهای مختلف بالا بیاورید. این اپلیکیشن به شکل دائمی و منظم بروزرسانی می شود و آیکون های تازه ای به آن اضافه می گردد. از جمله لانچرهای پشتیبانی شده توسط این برنامه می توان به apex, action, adw, arrow, asap, atom, aviate, cm, evie, lg, holo, next و ... اشاره کرد. 98 آیکون جدید به برنامه اضافه شده است. برخی از آیکون ها که کار نمی کردند، اکنون بدون مشکل اعمال می شوند و می توانید از آن ها استفاده کنید. آیکون های برنامه اهری مربع شکل بدون لبه های تیز دارند.

علاوه بر این روی آن ها افکت سایه سه بعدی متنوعی اضافه شده است. با Astrix Icon Pack می توانید ظاهر سیستم خود را تغییر دهید و جلوه ای نیم مدرن به آن ببخشید. کار کردن با این اپلیکیشن آسان است و پس از نصب با چند ضربه ساده، قادر به اعمال آیکون های این برنامه روی سیستمتان هستید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این مجموعه آیکون ها، نیاز به داشتن لانچر اختصاصی مثل موارد بالا دارید، در غیر این صورت ممکن است برنامه روی گوشیتان بالا نیاید. Astrix - Free Icon Pack بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Astrix Icon Pack :


- اضافه شدن 98 آیکون جدید

- بروزرسانی مداوم و منظم

- رابط کاربری دوستانه

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- پشتیبانی از تقویم های پویا

- 52 والپیپر با کیفیت

- سازگار با انواع لانچرهای اختصاصی

تصاویری از محیط نرم افزار Astrix - Free Icon Pack :


دانلود Astrix برای اندروید  دانلود Astrix برای اندروید  دانلود Astrix برای اندروید  دانلود Astrix برای اندروید  دانلود Astrix برای اندروید


پسورد فایل :
کپی