آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » تم موبایل » تم مشکی و مدرن اتمی برای اندروید 1.2 Black mechanic Atom Theme

دانلود نرم افزار Black mechanic Atom Theme برای اندروید

 

Black mechanic Atom Theme تم بسیار جالبی می باشد و مناسب کسانی است که به دنبال تفاوت و مدرنیته هستند. اسکرین های این تم را نگاه کنید و متوجه تفاوت آن با سایر تم ها خواهید شد. برای استفاده از این تم باید قسمتی از صفحه نمایش خود که خالی می باشد را فشار دهید تا تم خود را انتخاب کنید، هم چنین در منو و تنظیمات تم نیز این امکان قابل دسترسی می باشد. پس از آن کافیست که تم مورد نظر و دلخواه خود را یافته و انتخاب کنید و آیکون های خود را به شکلی مدرن در بیاورید. هم چنین امکان عوض کردن آیکون ها به شکل جداگانه و تکی نیز وجود دارد. اگر می خواهید عکس های گالری خود را با آیکون های این نرم افزار ترکیب کنید کافیست به این آدرس Menu – Wallpapers – Apply بروید. علاوه بر این از طریق Launcher Settings – Home Screen – Icon Text Color می توانید رنگ ها را تغییر دهید تا تم خود را شخصی سازی کنید. این نرم افزار به طور هفتگی آپدیت می شود و بسته های جدیدی از آیکون ها و ابزارک ها و هم چنین تم ها به آن اضافه می شود. این نرم افزار بر روی اندروید 4.0 و بالاتر قابل اجراست.

 

ویژگی های نرم افزار Black mechanic Atom Theme :

 

- وجود Theme Maker که با آن می توانید با استفاده از گالری عکس های خود، تم های خودتان را بسازید. هم چنین رنگ آیکون های خود را انتخاب کنید.

- حداقل 20MB باید فضا برای این تم داشته باشید.

- ممکن است امکان ویرایش تم دیگر برای شما وجود نداشته باشد، آن را پاک کنید و یکی جدید بسازید!

 

تصاویری از محیط این نرم افزار :

 

دانلود تم Black mechanic Atom Theme برای اندرویددانلود تم Black mechanic Atom Theme برای اندروید  دانلود تم Black mechanic Atom Theme برای اندرویددانلود تم Black mechanic Atom Theme برای اندروید  دانلود تم Black mechanic Atom Theme برای اندرویددانلود تم Black mechanic Atom Theme برای اندروید  دانلود تم Black mechanic Atom Theme برای اندرویددانلود تم Black mechanic Atom Theme برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی