آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1.0 Torrent Revolution موتور جست و جوی فایل های تورنت برای اندروید

دانلود Torrz برای اندروید

Torrent Revolution نرم افزاری ساده و در عین حال زیبا برای جست و جوی فایل های تورنت می باشد. این اپلیکیشن اکنون از تم تیره نیز پشتیبانی می کند و می توانید در محیط های کم نور بدون مشکل از آن استفاده کنید. با این اپلیکیشن قادر به پیدا کردن distribution های لینوکس، فیلم های رایگان، سری های رایگان، موزیک های رایگان، کتاب ها، بازی ها و بسیاری دیگر هستید. این نرم افزار تمامی اینگونه از اطلاعات را در قالب برنامه ای جمع و جور و کاربردی در اختیارتان می گذارد. در Torrent Revolution می توانید نتایج را بر اساس سایز، تازگی، یا سرعت مرتب کنید.

این اپلیکیشن از فیلتر گذاری روی جست و جو ها نیز پشتیبانی می کند. می توانید به شکل مستقیم لینک های تورنت را باز کنید یا آن ها را در مسنجرها و ... به اشتراک بگذارید. باز کردن صفحه تورنت در مرورگر به راحتی انجام می شود. این اپلیکیشن رابط کاربری متریالی دارد و امکانات متنوعی را در اختیارتان قرار می دهد. می توانید تاریخچه جست و جو هایتان را به راحتی پاک کنید. دور زدن سایت هایی که تورنت را بلاک می کنند در این اپلیکیشن امکان پذیر است. Torrent Revolution امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. بیش از نیم میلیون کاربر این اپلیکیشن را دانلود کرده اند. Torrent Revolution نیاز به اندروید 5 به بالا دارد. دانلود بیت تورنت و دانلود BiglyBT و دانلود WeTorrent - Torrent Downloader از دیگر برنامه های دانلود تورنت می باشد.

ویژگی های نرم افزار Torrent Revolution


- دارای دو تم تیره و روشن

- یافتن فایل های تورنت

- فیلتر گذاری روی نتایج

- باز کردن لینک ها

- پاک کردن تاریخچه جست و جو ها

- مرتب کردن نتایج

- دور زدن بلاکر های تورنت

تصاویری از محیط نرم افزار Torrent Revolution :


دانلود Torrz برای اندروید  دانلود Torrz برای اندروید  دانلود Torrz برای اندروید  دانلود Torrz برای اندروید


پسورد فایل :
کپی