آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 5.3.0 Text Fairy برنامه اسکن کتاب و متون برای اندروید

دانلود Text Fairy برای اندروید

Text Fairy نرم افزاری رایگان می باشد که می توانید با آن متن را از تصویر ها استخراج کنید. این اپلیکیشن امکان اشتراک گذاری و ویرایش کردن فایل ها را می دهد. تصاویری که اسکن کرده اید را می توانید در قالب pdf خروجی بگیرید. این نرم افزار به شکل آفلاین کار می کند و از حریم خصوصی شما محافظت می کند. Text Fairy قادر است متن های انگلیسی را برای شما بخواند. این نرم افزار از بیش از 110 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند و قادر است متن های پرینت شده را تبدیل به متن های قابل ویرایش کند. این اپلیکیشن، قادر به مدیریت کردن فایل های اسکن شده شما می باشد.

با این نرم افزار می توانید زاویه دید تصاویرتان را درست کنید. Text Fairy امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و بیش از 5 میلیون کاربر دارد. Text Fairy قادر است به شکل خودکار ستون های متنی را در اسناد پیچیده شناسایی کند. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن از متن هایی که با دست نوشته شده است پشتیبانی می کند و قادر به شناسایی متن داخل آن ها نیست. crop کردن تصاویر بهبود پیدا کرده است و اکنون با خیال راحت می توانید از برنامه استفاده کنید. علاوه بر این فیلترهای مختلفی در اختیارتان قرار می گیرد تا اسکن هایتان را مدیریت کنید. Text Fairy بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود اسکنر برای اندروید و دانلود ادوبی اسکن نیز در زمینه اسکن اسناد می تواند به شما کمک کند.

ویژگی های نرم افزار Text Fairy :


- تشخیص متن از تصاویر

- پشتیبانی از 110 زبان زنده دنیا

- خواندن متن ها

- مدیریت کردن فایل های اسکن شده

- پاک سازی خودکار تصاویر

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- امکان استفاده در حالت آفلاین

تصاویری از محیط نرم افزار Text Fairy :


دانلود Text Fairy برای اندروید  دانلود Text Fairy برای اندروید  دانلود Text Fairy برای اندروید  دانلود Text Fairy برای اندروید  دانلود Text Fairy برای اندروید


پسورد فایل :
کپی