آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Speed Reading 4.7.2 اپلیکیشن تند خوانی برای اندروید

دانلود Speed Reading برای اندروید

Speed Reading: read faster! نرم افزاری کاربردی برای تند خوانی می باشد. با این نرم افزار می توانید کارهای خود را سریع تر انجام دهید. تمرکزتان بهبود پیدا می کند و علاوه بر این چشم هایتان به خواندن سریع متن ها عادت می کند. علاوه بر این تنظیم کننده سرعت اختصاصی نیز در برنامه گنجانده شده است که با توجه به نیاز هایتان می توانید آن را تغییر دهید و شخصی سازی کنید. این نرم افزار چه برای کودکان، و چه برای افراد بزرگ سال می تواند کاربردی واقع شود. به خاطر سپردن اعداد و کلمات راحت تر می شود. این اپلیکیشن، راه مناسبی برای درک و خواندن کلمات در اختیار شما می گذارد.

می توانید با سریع تر خواندن، در زمان خود صرفه جویی کنید. مهم ترین چیز ها را در متن با سرعت بالاتری بیابید. حافظه تان را آموزش دهید و دایره لغاتتان را بهبود ببخشید. راحت تر مسائل را حل کنید. Speed Reading: read faster! امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. این نرم افزار بیش از صد هزار کاربر دارد. افرادی که به دنبال تقویت زبان خود هستند از این برنامه می توانند استفاده کنند. Speed Reading: read faster! بخش های مختلفی را در اختیارتان قرار می دهد که با آن ها می توانید مهارت های خود را بهبود بخشید. این نرم افزار بر روی اندروید 6 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.


دانلود Speed Reading

✅ نام نرم افزار Speed Reading ❤️ تعداد دانلود 778
⭐نسخه نرم افزار 4.7.2 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 6 به بالا 🔆 حجم فایل 18 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Speed Reading: read faster! :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- رابط کاربری مناسب

- آموزش دادن حافظه

- توسعه دادن دایره لغات

- راحت تر حل کردن مسائل

- تند خوانی متن های انگلیسی

- مناسب برای همه سنین

تصاویری از محیط نرم افزار Speed Reading: read faster! :


دانلود Speed Reading برای اندروید  دانلود Speed Reading برای اندروید  دانلود Speed Reading برای اندروید  دانلود Speed Reading برای اندروید  دانلود Speed Reading برای اندروید


پسورد فایل :
کپی