آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 1.0.31 Vsmart App Locker برنامه قفل کننده اپلیکیشن ها برای اندروید

دانلود Vsmart App Locker برای اندروید

Vsmart App Locker نرم افزاری قدرتمند می باشد که با آن می توانید اپلیکیشن های دلخواه خود را قفل یا پنهان کنید. این نرم افزار از انواع روش های رمز گذاری روی اپلیکیشن ها پشتیبانی می کند که شامل قفل کردن با پسورد، اثر انگشت، پین کد و ... می شود. بنا به مسائل امنیتی، زمانی که قفل کننده این اپلیکیشن فعال است، امکان پاک کردن این اپلیکیشن را ندارید. برای حذف آن، لازم است ابتدا app locker را در بخش تنظیمات گوشیتان غی رفعال کنید و سپس اقدام به حذف کردن این اپلیکیشن کنید. اضافه کردن و حذف کردن اپلیکیشن هایی که قرار است قفل شوند به راحتی انجام می شود.

می توانید اپلیکیشن هایتان را پنهان کنید. از انواع ویژگی های امنیتی پشتیبانی می شود و می تاونید با روش های مختلف نرم افزار هایتان را قفل کنید. امکان پنهان کردن اعلامیه های اپلیکیشن هایی که پنهان کرده اید را نیز دارید. Vsmart App Locker از الگوها پشتیبانی می کند و با آن ها قادر به رمز گذاری روی اپلیکیشن هایتان هستید. این نرم افزار به شکل خودکار می تواند تمامی اطلاعات موجود در اپلیکیشن های قفل شده را پاک کند. این اتفاق زمانی می افتد که برای تعداد بار زیادی، کاربری تلاش به ورود برای اپلیکیشن خاصی کرده است و هر بار رمز عبور را اشتباه وارد کرده است. Vsmart App Locker بیش از نیم میلیون کاربر دارد. این نرم افزار بر روی اندروید 8 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Vsmart App Locker :


- اضافه و کم کردن اپلیکیشن ها از لیست قفل شده ها

- پنهان کردن اپلیکیشن ها

- پشتیبانی از اثر انگشت

- قفل کردن با پین کد، الگو و پسورد

- حذف کردن داده های اپلیکیشن های پنهان شده

- پنهان کردن اعلامیه اپلیکیشن های پنهان شده

- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

تصاویری از محیط نرم افزار Vsmart App Locker :


دانلود Vsmart App Locker برای اندروید  دانلود Vsmart App Locker برای اندروید  دانلود Vsmart App Locker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی