آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.39 Force Rotation برنامه چرخاندن اپلیکیشن ها برای اندروید

دانلود Force Rotation برای اندروید

Force Rotation نرم افزاری است که امکان چرخش اپلیکیشن ها را برای شما فراهم می کند. این نرم افزار تنظیمات گوشیتان را تغییر دهد و امکان چرخاندن هر اپلیکیشنی را برایتان به وجود می آورد. می توانید پروفایل های دلخواه خود را برای اپلیکیشن ها تعیین کنید و بر اساس آن پروفایل ها، جهت اپلیکیشنتان مشخص شود. علاوه بر این پروفایلی پیش فرض برای همه اپلیکیشن ها وجود دارد که فعلا در دسترس نیست. Force Rotation بیش از صد هزار کاربر دارد. رابط کاربری برنامه باز طراحی شده است و کار کردن با آن ساده تر شده است. باگ های برنامه حل شده اند.

این نرم افزار رایگان ارائه شده، و امکان بروزرسانی آن وجود دارد. اگر می خواهید به شکل دستی، جهت هر اپلیکیشن را به شکل متفاوتی تعریف کنید، این برنامه به کارتان می آید. برخی از اپلیکیشن ها در تبلت ها باگ می شوند و در جهت مناسبی نشان داده نمی شوند. با این نرم افزار، می توانید چنین مشکلاتی را حل کنید. اگر سنسور چرخش گوشیتان از کار افتاده است و دیگر نمی توانید اپلیکیشن ها را در جهت مناسب مشاهده کنید، Force Rotation به کارتان می آید. چرا که با استفاده از آن می توانید جهت نرم افزار ها و بازی های خود را به شکل دلخواه تعیین کنید، بدون آن که لازم باشد سنسورتان کار کند. Force Rotation بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. دانلود Rotation از دیگر نرم افزارهای مرتبط می باشد.

ویژگی های نرم افزار Force Rotation :


- دارای یش از صد هزار کاربر

- بسیار کم حجم و سبک

- جایگزینی به جای سنسور چرخش گوشی

- چرخش اجباری اپلیکیشن ها

- رابط کاربری مناسب

- چرخاندن آسان برنامه ها

- مشاهده لیست تمام اپلیکیشن های نصب شده

تصاویری از محیط نرم افزار Force Rotation :


دانلود Force Rotation برای اندروید  دانلود Force Rotation برای اندروید  دانلود Force Rotation برای اندروید  دانلود Force Rotation برای اندروید


پسورد فایل :
کپی