آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.0.1 JNotes برنامه یادداشت برداری حرفه ای جی نوت برای اندروید

دانلود JNotes برای اندروید

JNotes نرم افزاری امن، قدرتمند و کاربردی برای یادداشت برداری می باشد که ویژگی های متنوعی را در اختیارتان قرار می دهد. می توانید یادداشت هایتان را با رمزعبور یا اثر انگشت (در صورتی که گوشیتان دارای سنسور اثر انگشت باشد) قفل کنید. این اپلیکیشن طراحی زیبا و متفاوتی دارد که کار کردن با آن لذت بخش است. می توانید متن تصاویر اسکن شده را استخراج کنید. البته تعداد محدودی از زبان ها از این قابلیت پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، JNotes هم دارای مود تاریک است و هم مود روشن. می توانید از تم ها و رنگ های مختلف با توجه به سلیقه ای که دارید انتخاب کنید.

امکان پشتیبان گیری آنلاین از یادداشت هایتان را به شکل امن خواهید داشت. علاوه بر این می توانید یادداشت هایی که پشتیبانی کرده اید را به راحتی بازیابی نمایید. این نرم افزار دارای دو حالت مختلف list و grid برای مشاهده یادداشت ها می باشد. می توانید بین یادداشت هایتان جست و جو انجام دهید. حتی قادر به خروجی گرفتن از یادداشت هایتان در قالب فایل های pdf هستید. علاوه بر این می توانید یادداشت هایتان را از طریق های مختلف مثل ایمیل، واتس آپ، توییتر و ... به اشتراک بکذارید. JNotes امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بر روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا می شود. دانلود Private Notepad دانلود Nimbus Note از دسته برنامه های یادداست برداری در اندروید می باشند همچنین دانلود EverNote برای کامپیوتر نیز در دسترس می باشد.

ویژگی های نرم افزار JNotes :


- خواندن یادداشت ها

- طراحی متفاوت و زیبا

- پشتیبان گیری از اطلاعات در فضای ابری

- خروجی گرفتن از یادداشت ها در قالب pdf

- دارای تم های متنوع

- استخراج متن از عکس ها

- قفل کردن یادداشت ها با پسورد

- اشتراک گذاری آسان یادداشت ها

تصاویری از محیط نرم افزار JNotes :


دانلود JNotes برای اندروید  دانلود JNotes برای اندروید  دانلود JNotes برای اندروید  دانلود JNotes برای اندروید  دانلود JNotes برای اندروید


پسورد فایل :
کپی