آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.7.0 MiniPaints مینی پینت مدیریت طراحی ها برای اندروید

دانلود MiniPaint برای اندروید

MiniPaints برند جدیدی برای ذخیره کردن و اشتراک گذاری دستور عمل طراحی ها و مرتب کردن آن ها در پروژه ها می باشد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید این دستور العمل ها را به اشتراک بگذارید، اسکن کنید، یا وارد برنامه کنید. از فضاهای ابری نظیر گوگل درایو و دراپ باکس پشتیبانی می شود. می توانید از سیستم qr code این اپلیکیشن استفاده کنید. این نرم افزار دارای paint mixer پیشرفته با امکانات متنوع می باشد.

می توانید رنگ های متشابه را در رنج های مختلف بیابید. امکان پیدا کردن رنگ های مکمل نیز وجود دارد. می توانید رنگ ها را از روی تصاویر جمع آوری کنید و آن ها را ذخیره نمایید. این نرم افزار از فیلترها نیز پشتیبانی می کند. می توانید با کمک این فیلتر ها، رنگ های دلخواه خود را استخراج کنید. در حال حاضر از فیلترهای سیاه و سفید، contrast، و invert و sepia پشتیبانی می شود. می توانید با color picker این برنامه به سرعت hexadecimal کد رنگ هایی که از روی تصویر انتخاب کرده اید را مشاهده کنید. این اپلیکیشن امکان پیدا کردن رنگ های همسو و متاشبه را در کمترین زمان ممکن فراهم می کند. می توانید با کمک موتور جست و جوی این برنامه، به راحتی طرح های دلخواه خود را بیابید. MiniPaints بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار MiniPaints :


- کسب امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی

- جست و جوی آسان

- دارای بیش از 4000 منبع

- استخراج رنگ از تصاویر

- دارای فیلترهای مختلف

- اسکن کردن بارکدها

- مدیریت کردن پروژه های بزرگ

- اشتراک گذاری طرح ها با سایر افراد

تصاویری از محیط نرم افزار MiniPaints :


دانلود MiniPaint برای اندروید  دانلود MiniPaint برای اندروید  دانلود MiniPaint برای اندروید  دانلود MiniPaint برای اندروید  دانلود MiniPaint برای اندروید


پسورد فایل :
کپی