آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.7 Chapp Private Messenger مسنجر امن برای اندروید

دانلود Chapp Private Messenger برای اندروید

Chapp Private Messenger نرم افزاری امن برای برقراری ارتباط با سایر افراد می باشد. این اپلیکیشن از رمزگذاری end to end پشتیبانی می کند و تمامی اطلاعات شما را به شکل کاملا امن ارسال می کند. کلیدهایی که پیام های شما را از حالت رمزگذاری خارج می کند، تنها در سیستم مخاطب شما ذخیره می شود. مخاطبینتان تنها روی گوشی خودتان ذخیره می شوند و هیچ کس دیگر بجز شما به آن ها دسترسی نخواهد داشت. این نرم افزار برای افراد پر مشغله نیز امکانات خاصی را در نظر گرفته است. به عنوان مثال در بخش پروفایل برنامه می توانید بخش کاری و بخش دوستان و خانواده تان را از یک دیگر جدا کنید. این اپلیکیشن برای جدیدترین سیستم عامل های اندرویدی نیز بهینه سازی شده است و روی گوشی های جدید بدون هیچ مشکلی بالا می آید. می توانید پروفایل سایر افراد دیگر را ساکت کنید تا ایجاد مزاحمت برای شما نکنند.

Chapp Private Messenger رابط کاربری مدرنی دارد که کار کردن با آن لذت بخش می باشد. لیست تمامی مخاطبینتان در برنامه در دو بخش متفاوت تقسیم بندی می شود. می توانید به راحتی گفت و گوهایتان را مدیریت کنید. عکس پروفایلتان را شخصی سازی کنید و به سایر افراد درخواست چت دهید. Chapp Private Messenger بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Chapp Private Messenger :


- رمزگذاری end to end پیام ها

- عدم جمع آوری اطلاعات شخصی

- جداسازی محیط کاری و خانوادگی

- رابط کاربری مدرن

- ساکت کردن مخاطبین

- چست و جو کردن آسان مخاطبین

- شخصی سازی کردن آواتار

تصاویری از محیط نرم افزار Chapp Private Messenger :


دانلود Chapp Private Messenger برای اندروید  دانلود Chapp Private Messenger برای اندروید  دانلود Chapp Private Messenger برای اندروید  دانلود Chapp Private Messenger برای اندروید  دانلود Chapp Private Messenger برای اندروید


پسورد فایل :
کپی