آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 2.0.6 Crystaliq Prism Effects برنامه گذاشتن افکت منشور روی فیلم ها برای اندروید

دانلود Crystaliq برای اندروید

Crystaliq Prism Effects با فیلترهای پیشرفته این برنامه، لحظات شاد خود را ضبط کنید. آیا به دنبال افکت هایی نظیر glitch برای تصاویر و فیلم هایتان هستید؟ می خواهید انواع مختلفی از افکت های prism را تجربه کنید؟ یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما این اپلیکیشن می باشد. Crystaliq Prism Effects ویرایشگر عکس، و ویدیومیکری است که ویژگی های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. الگوهای متنوعی در اختیارتان قرار می دهد که با آن ها می توانید در عکس های خود واپیچش، چرخش، تکرار و ... در قالب هنری ایجاد کنید. این نرم افزار ظاهری جدید و زیبا به عکس هایتان می بخشد.

مجموعه گسترده ای از رنگ ها و الگوها ارائه شده است. برخی از این فیلترها دارای افکت mirror هستند و تکرار های متفاوتی در عکس هایتان ایجاد می کنند. با افکت های psychedelic می توانید عکس هایتان را جذاب تر از قبل کنید. اگر عکس هایتان را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، با این برنامه می توانید محبوبیت آن ها را افزایش دهید. Crystaliq Prism Effects امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و بیش از صد هزار کاربر دارد. به عکس هایتان حرکت اضافه کنید. بخش های دلخواهی از تصاویرتان را جا به جا کنید، تا حالتی محض و متفاوت پیدا کنند. این نرم افزار بر روی اندروید 7 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار Crystaliq Prism Effects :


- اضافه کردن فیلترهای مختلف به تصاویر

- چرخاندن، واپیچش و تکرار کردن تصاویر

- پشتیبانی از فایل های تصویری و ویدیویی

- اشراک گذاری کارها در رسانه های اجتماعی

- اضافه کردن لبه های مات به تصاویر

- رابط کاربری سر راست

- دارای افکت های psychdelic

تصاویری از محیط نرم افزار Crystaliq Prism Effects :


دانلود Crystaliq برای اندروید  دانلود Crystaliq برای اندروید  دانلود Crystaliq برای اندروید


پسورد فایل :
کپی