آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.12.0 SecureAPlus Antivirus for Android Free آنتی ویروس قدرتمند اسکیور ای پلاس برای اندروید

دانلود SecureAPlus Antivirus برای اندروید

SecureAPlus Antivirus یکی از قدرتمندترین آنتی ویروس ها می باشد که بیش از 10 موتور آنتی ویروس را با یک دیگر ترکیب می کند تا از گوشی شما در مقابل جدیدترین خطرات اینترنتی مثل ویروس ها و مالورها محافظت کند. این نرم افزار به جدیدترین اطلاعات موجود تهدید های اینترنتی دسترسی دارد و قادر است جلوی آن ها را بگیرد. این اپلیکیشن برای پلتفرم های مختلف ارائه شده است و محافظت قابل قبولی را ارائه می کند. SecureAPlus Antivirus در فضای ابری، 10 موتور آنتی ویروس را در کنار یک دیگر به کار می گیرد تا هر گونه خطر احتمالی را کشف کند و جلوی آن را بگیرد.

زمانی که فایل جدیدی به گوشیتان اضافه می شود، این برنامه آن را به شکل خودکار اسکن می کند تا در صورت تهددید آمیز بودن به شما هشدا رداده شود. SecureAPlus Antivirus تمام اپلیکیشن های گوشیتان را اسکن می کند و آن هایی که آلوده هستند را به اطلاع شما می رساند. این نرم افزار می تواند به عنوان یک applocker نیز مورد استفاده قرار بگیرد. کافیست رمز عبور دلخواه خود را برای آن تعیین کنید. علاوه بر این امکان متصل شدن به اکانتتان را دارید و می توانید اطلاعاتتان را مدیریت نمایید. امکان اضافه کردن لیست سفید یا رد کردن آن وجود دارد. SecureAPlus Antivirus بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود SecureAPlus Premium برای کامپیوتر هم در پست های قبل در دسترس است.

ویژگی های نرم افزار SecureAPlus Antivirus :


- ترکیب 10 موتور آنتی ویروس با یک دیگر

- ارائه شده برای پلتفرم های مختلف

- اسکن خودکار فایل ها

- شناسایی جدیدترین خطرات اینترنتی

- رابط کاربری دوستانه

- قفل کردن اپلیکیشن ها با رمز عبور

- ایجاد کردن لیست سفید برای اپلیکیشن ها


از آنتی ویروس های معروف دیگر می توان به دانلود آنتی ویروس زونر برای اندروید , دانلود آنتی ویروس نود 32 برای اندروید , دانلود آنتی ویروس آواست برای اندروید , دانلود Lookout Security & Antivirus , دانلود AVG AntiVirus اشاره داشت.

تصاویری از محیط نرم افزار SecureAPlus Antivirus :


دانلود SecureAPlus Antivirus برای اندروید  دانلود SecureAPlus Antivirus برای اندروید  دانلود SecureAPlus Antivirus برای اندروید  دانلود SecureAPlus Antivirus برای اندروید  دانلود SecureAPlus Antivirus برای اندروید


پسورد فایل :
کپی