آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب کیبورد فارسی‎ برای اندروید 5.6 Farsi Keyboard

دانلود Farsi Keyboard برای اندروید

Farsi Keyboard کیبوردی بسیار کم حجم مخصوص زبان فارسی می باشد. از این نرم افزار می توانید برای تایپ زبان های فارسی و پشتو در کنار زبان انگلیسی یا سایر زبان ها استفاده نمایید. این نرم افزار از تمامی علائم نگارشی زبان فارسی پشتیبانی می کند. می توانید به راحتی با کشیدن دستتان روی کیبورد، زبان آن را تغییر دهید. این نرم افزار دارای کیبورد اموجی ها نیز هست که برای ارسال اموجی ها در رسانه های اجتماعی می توانید از آن استافده نمایید.

نکته جالب توجه در مورد Farsi Keyboard وجود کیبورد مخصوص ریاضی است که علائم ریاضی متنوعی را در اختیارتان قرار می دهد. دانش آموزان و دانشجوها می توانند از این ویژگی برای گفت و گو در مورد دروسشان استفاده کنند. این اپلیکیشن قادر به پیشبینی کردن کلماتی است که دارید تایپ می کنید. علاوه بر این Farsi Keyboard دارای دیکشنری نسبتا جامعی است که طیف گسترده ای از لغات فارسی را پوشش می دهد. این نرم افزار از نوشتن دستی نیز پشتیبانی می کند. در صورتی که دارای تبلت های دارای قلم هستید، می توانید از این ویژگی به راحتی استفاده نمایید. Farsi Keyboard هیچگونه اطلاعاتی از شما جمع آوری نمی کند. علاوه بر این، Farsi Keyboard دسترسی خاصی از شما طلب نمی کند و به حریم خصوصیتان احترام می گذارد. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. دانلود Fleksy Keyboard , دانلود SwiftKey Keyboard و دانلود iKeyboard از برنامه های مفید کیبورد اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Farsi Keyboard


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- اختصاصی برای زبان فارسی

- امکان سویچ کردن بین زبان ها

- دارای کیبورد اموجی

- پشتیبانی از انواع اعلائم نگارشی

- احترام به حریم خصوصی کاربران

- محیط کلاسیک و ساده

تصاویری از محیط نرم افزار Farsi Keyboard :

دانلود Farsi Keyboard برای اندروید  دانلود Farsi Keyboard برای اندروید  دانلود Farsi Keyboard برای اندروید  دانلود Farsi Keyboard برای اندروید  دانلود Farsi Keyboard برای اندروید


پسورد فایل :
کپی