آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب iReader 10.8.34 برنامه کتابخوان با تم تیره برای اندروید

دانلود iReader برای اندروید

iReader ebook reader کتاب خوانی ساده و در عین حال زیبا برای مشاهده فایل های epub و مطالعه آن ها می باشد. این اپلیکیشن تمام کتاب های الکترونیکی موجود در سیستم شما را شناسایی می کند و با لیستی مناسب آن ها را یکجا به نمایش می گذارد. می توانید لیست کتاب های محبوب خود را جداگانه ایجاد کنید تا راحت تر آن ها را بیابید. علاوه بر این کتاب هایی که اخیرا مطالعه کرده اید در لیستی جدا به نمایش در می آیند تا مطالعه آن ها را راحت تر ادامه دهید. این نرم افزار تم ها و رنگ بندی های مختلفی از جمله سفید، sepia، مشکی و ... را داراست.

می توانید سایز متن را تغییر دهید. این نرم افزار از حالت full screen نیز پشتیبانی می کند. حتی گوشی هایی که صفحات کوچکی دارند نیز کتاب ها را به شکل مناسبی نشان می دهند. این اپلیکیشن برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و بدون مشکل فای لها را در آن ها نشان می دهد. iReader ebook reader تم تیره اختصاصی ای دارد که در محیط های تاریک، امکان لذت بردن از مطالعه را برای شما به وجود می آورد و دیگر فشاری نیز به چشمان شما وارد نمی گردد. این اپلیکیشن ده هزار کاربر دارد و امتیاز 4 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. iReader ebook reader بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد. دانلود Google PDF Viewer و دانلود نرم افزار Lirbi Reader PRO+ از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود iReader

✅ نام نرم افزارiReader❤️ تعداد دانلود1248
⭐نسخه نرم افزار10.8.34🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل41 مگابایت

ویژگی های نرم افزار iReader ebook reader :


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- دارای تم ها با رنگ بندی های مختلف

- نمایش کتاب ها در لیست

- دارای تم تیره ویژه

- رابط کاربری مدرن و دوستانه

- نمایش فایل های epub

- تغییر دادن سایز فونت

تصاویری از محیط نرم افزار iReader ebook reader :


دانلود iReader برای اندروید  دانلود iReader برای اندروید  دانلود iReader برای اندروید  دانلود iReader برای اندروید  دانلود iReader برای اندروید


پسورد فایل :
کپی