آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب 1.54 Fake Low Battery برنامه نمایش کمبود باتری ساختگی برای اندروید

دانلود Fake Low Battery برای اندروید

Fake Low Battery نرم افزاری جالب می باشد که می تواند کودکان شما را متقاعد کند باتری گوشیتان کم است تا دست از سرتان بردارند. این نرم افزار دیالوگ کمبود باتری را نشان می دهد. سه جور پیکربندی مختلف دارید. می توانید مدت زمان باقی مانده تا نمایش اولین دیالوگ کمبود باتری را تعیین کنید.

علاوه بر این فاصله بین هر دیالوگ را نیز می توانید شخصی سازی کنید. هم چنین مدت زمانی که دیالوگ نشان داده می شود و سپس پنهان می شود را نیز می توانید تغیر دهید. این نرم افزار هم قادر است تماس های جعلی را شبیه سازی کند، هم دیالوگ کمبود باتری را نشان دهد. البته انتظار زیادی از ظاهر تماس جعلی آن نداشته باشید. Fake Low Battery بیش از صد هزار کاربر دارد. این اپلیکیشن قبلا پرمیوم بوده است و هم اکنون به شکل رایگان ارائه شده است و قادر به برز رسانی آن هستید. Fake Low Battery حجم بسیار کمی دارد. با این اپلیکیشن می توانید دوستان خود را نیز سر و کار بگذارید. Fake Low Battery رابط کاربری بسیار ساده ای دارد که شخصی سازی کردن تنظیمات آن به راحتی و بدون دردسر انجام می شود. امکان قطع و وصل کردن این برنامه را نیز دارید. برای متوقف کردن آن کافیست وارد آن شوید و Fake Low Battery را غیر فعال کنید. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Fake Low Battery :


- نمایش تماس جعلی

- نمایش دیالوگ کمبود باتری

- تنظیم کردن زمان نمایش کمبود باتری

- تنظیم فاصله زمانی بین دیالوگ ها

- تنظیم مدت زمان نمایش دیالوگ کمبود باتری

- کم حجم و سبک

- رابط کاربری کلاسیک و ساده

تصاویری از محیط نرم افزار Fake Low Battery :


دانلود Fake Low Battery برای اندروید  دانلود Fake Low Battery برای اندروید  دانلود Fake Low Battery برای اندروید


پسورد فایل :
کپی