آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Arc - Icon Pack 15.5 مجموعه آیکون های آرک برای اندروید

دانلود Arc Icon Pack برای اندروید

Arc - Icon Pack بیش از 4000 آیکون دارد و این تعداد با هر بروزرسانی بیشتر و بیشتر نیز می شود. آیکون های این برنامه دارای کیفیت بالایی هستند و روی تبلت ها نیز بدون افت کیفیت نمایش داده می شوند. بیش از 70 والپیپر اختصاصی برای مجموعه آیکون های این برنامه ارائه شده است. می توانید آیکون های متنوعی را برای یک اپلیکیشن پیدا کنید. این اپلیکیشن با لانچر های مختلفی سازگار است. آیکون های این برنامه مدام و منظم بروزرسانی می شوند. می توانید به سرعت آیکون های دلخواه خود را جست و جو کنید و پیش نمایشی از آن ها مشاهده کنید.

امکان درخواست کردن آیکون های جدید نیز وجود دارد. Arc - Icon Pack از muzei live wallpaper نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار با تقویم های پویا نیز سازگار است. دسته بندی های متنوعی را در برنامه می یابید. این اپلیکیشن با لانچر هایی از جمله Action Launcher • ADW Launcher • Apex Launcher •Atom Launcher • Aviate Launcher • CM Theme Engine • GO Launcher و بسیاری دیگر از لانچر های معروف دیگر سازگار است. برای مشاهده تمام لانچرهای پشتیبانی شده می توانید به صفحه اصلی برنامه مراجعه کنید. Arc - Icon Pack بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار Arc - Icon Pack :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- سازگار با انواع لانچر های معروف

- دارای بیش از 70 والپیپر

- دارای آیکون های جایگزین برای یک اپلیکیشن

- اضافه شدن مداوم آیکون ها

- کیفیت بسیار بالای آیکون ها

- پشتیبانی از تقویم های پویا

تصاویری از محیط نرم افزار Arc - Icon Pack :


دانلود Arc Icon Pack برای اندروید  دانلود Arc Icon Pack برای اندروید  دانلود Arc Icon Pack برای اندروید  دانلود Arc Icon Pack برای اندروید  دانلود Arc Icon Pack برای اندروید


پسورد فایل :
کپی