آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0 All Document Viewer برنامه مشاهده فایل های آفیس در اندروید

دانلود All Document Viewer برای اندروید

All Document Viewer: Office Documents file Reader نرم افزاری مناسب برای مشاهده اسناد آفیس در اندروید می باشد. با این اپلیکیشن می توانید فای لهای خود را مشاهده و مدیریت نمایید. کار کردن با این برنامه بسیار آسان می باشد. می توانید نام اسناد را غییر دهید و جزئیات آن ها را مشاهده نمایید. این اپلیکیشن محدود به یک فرمت نیست و قادر است انواع فرمت های آفیس را در گوشی شما با کیفیت مناسب نشان دهد.

All Document Viewer: Office Documents file Reader فایل های pdf را به سرعت لود می کند و به نمایش می گذارد. رابط کاربری برنامه دوستانه می باشد و قادر به مشاهده پیش نمایش فایل های پی دی اف خود هستید. این اپلیکیشن قادر به دانلود کردن فایل های پی دی اف نیز هست. All Document Viewer: Office Documents file Reader با فرمت docx که توسط نرم افزار word ساخته می شود سازگار می باشد و با کمک آن می توانید محتوای این فرمت را بدون مشکل مشاهده نمایید. اشتراک گذاری فایل ها به راحتی انجم می شود. این برنامه spreadsheet هایی اختصاصی دارد که در موبایل به درستی نشان داده می شوند و با آن ها می توانید فایل های اکسل خود را مشاهده نمایید. این اپلیکیشن قادر به نمایش دادن اسلایدهای فایل های پاورپوینت نیز هست. All Document Viewer را می توانید روی اندروید 4.2 به بالا اجرا کنید. دانلود نرم افزار رسمی آفیس و دانلود آفیس برای اندروید و دانلود WPS Office از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار All Document Viewer: Office Documents file Reader


- مشاهده فایل های html

- تغییر نام دادن فایل ها

- مشاهده فایل های pdf

- سازگار با فرمت های مختلف آفیس

- اشتراک گذاری آسان فایل ها

- رابط کاربری دوستانه

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار All Document Viewer: Office Documents file Reader :


دانلود All Document Viewer برای اندروید  دانلود All Document Viewer برای اندروید  دانلود All Document Viewer برای اندروید  دانلود All Document Viewer برای اندروید  دانلود All Document Viewer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی